SAD: PepsiCo prodaje dio svojih brendova

Američki proizvođač bezalkoholnih pića PepsiCo objavio je da prodaje brend Tropikana i još neke marke sokova u Sjevernoj Americi francuskom fondu privatnog kapitala PAI Partners za 3,3 milijardi dolara.

PepsiCo se odlučio na taj potez s ciljem da pojednostavi svoj asortiman proizvoda i da se povuče iz proizvodnje napitaka sa visokim sadržajem šećera, prenosi Reuter.

Kompanija će zadržati 39-procentni vlasnički udio u novom preduzeću koje će osnovati sa PAI-jem i imat će ekskluzivna prava distribucije otuđenih brendova u SAD-u.

Sredstva od prodaje brendova, PepsiCo će iskoristiti za razvoj i širenje portfolija proizvoda grickalica koje su u funkciji očuvanja zdravlja i napitaka bez kalorija, izjavio je glavni izvršni direktor Ramon Laguarta.

Preduzeća za proizvodnju sokova i napitaka iz sastava Pepsika donijela su prošle godine kompaniji neto zaradu od oko 3 mlrd USD, pri čemu su njihove operativne profitne marže bile ispod prosjeka cijele grupe.

Izvor: eKapija/Tanjug
Foto: Ja San Miguel on Unsplash