IN STORE  in your country  
BiH
Istraživanja
04.03.2019.

BiH

Supe u Bosni i Hercegovini

Istraživanje Euromonitora

Kada zamišljamo porodični obrok obično se supa nalazi na jelovniku te iako je modernom potrošaču vrijeme postalo luksuz njegova želja za taj topli osjećaj se nije promijenio. Sve više raste popularnost supa u vrećici, koja su tehnološkim pronalascima postala još dostupnija i raznovrsnija. Trend, koji su proizvođači prepoznali, o potrebi za brzom pripremom hrane je prisutan i na bh. tržištu.

Stabilan rast supa

U 2018. godini supe su zabilježile najsnažniji rast vrijednosti maloprodaje u čitavom periodu u Bosni i Hercegovini. To nije bio slučaj u smislu obima u 2018. godini, što ukazuje na to da je najveći dio rasta vrijednosti generisan rastom jediničnih cijena. Ipak, prodaja supa se i dalje povećava u Bosni i Hercegovini, kako u smislu vrijednosti tako i po količini, što je korisno za sve veću sklonost potrošača. Supa je obično predjelo u Bosni i Hercegovini, poslužena prije glavnog jela. Čini se prihvatljivijim da predjelo bude u obliku "spremnog obroka" nego što je to slučaj sa glavnim jelom; stoga, na supu ne utiče sentiment koji obeshrabruje jači prodor gotovih jela u BiH.

Nema razloga da se sugeriše bilo kakva vjerojatna promjena u osnovnim trendovima koji leže u osnovi ove kategorije u Bosni i Hercegovini u predviđenom periodu. Očekuje se da će supa nastaviti da raste stabilnim, umjerenim tempom.

Instant supe vole poslovne ljudi

Instant supe u Bosni i Hercegovini zabilježile su najveći rast vrijednosti u maloprodaji tokom 2018. Instant supa je mala kategorija s ograničenim asortimanom brendova, ali ona koja se kreće izvan tradicionalnog razumijevanja supe, omogućavajući potrošačima da imaju supu dok su u pokretu , tačnije gdje god postoji topla voda. Većina kancelarija ima pristup aparatima za toplu / hladnu vodu; dakle, većina rasta instant supe se generiše među kancelarijskim radnicima.

Očekuje se da će instant supe ostati najbrže rastući oblik supe u Bosni i Hercegovini u narednom periodu, iako će značajno doprinijeti ukupnoj prodaji u odnosu na tradicionalnu supu.

Mogućnosti za razvoj novih proizvoda kod supa

Tokom perioda pregleda, proizvođači su eksperimentisali sa smrznutom supom, ali se koncept nije zadržao u Bosni i Hercegovini. Postoji ograničen prostor zamrzavanja u domaćinstvima i potrošači ga koriste za skladištenje mesa ili vansezonskog voća i povrća. Takođe je nedostajalo napora da se promoviše novi koncept i da se probudi interes potrošača.

Fokus proizvođača može se vratiti na zamrznutu supu tokom narednog perioda u Bosni i Hercegovini, ali ključ za rast koncepta će biti adekvatna promotivna podrška koja objašnjava pozicioniranje i prednosti zamrznute supe, prvenstveno u smislu kvaliteta sastojaka.

-