IN STORE  in your country  
BiH
Istraživanja
27.02.2019.

BiH

Home Care u Bosni i Hercegovini

Istraživanje Euromonitora

Proizvodi potrebni za održavanje kućne higijene se kontinuirano razvijaju kako bi udovoljili potrebama potrošača

Turbulencije na tržištu tokom perioda pregleda

Tokom perioda pregleda, home care kategorija u Bosni i Hercegovini je bila pod snažnim uticajem prelaska sa standardnih na koncentrisane proizvode, prvenstveno vođene zakonodavstvom Evropske unije. To je bio glavni faktor koji je negativno uticao na rast kućne njege, prvenstveno uzrokujući određenu konfuziju među potrošačima o tome zašto im se naplaćuje više nova za manje proizvode. Konačno, potrošači su se prilagodili novoj situaciji, omogućujući oporavak i daljnji rast. Ekonomska klima je također bila problem tokom perioda pregleda jer su se ključni domaći i regionalni igrači borili da ostanu na površini.

Pozitivni trendovi na kraju perioda pregleda

Najveći utjecaj na ukupni performans home care u Bosni i Hercegovini u 2018. godini proizašla je iz volumena prodaje proizvoda za rublje . Konačno, potrošači su se potpuno aklimatizirali na koncentrirane formate jer su standardne ponude i dalje opadale, te praktički više nisu bile dostupne u osnovnim kategorijama za njegu rublja kao što su deterdženti. Pozitivna kretanja mogu se povezati s oporavkom jednog od najvećih regionalnih igrača u kućnoj njezi, Beohemije, koja sve više prodire na tržište sa uglavnom ažuriranim asortimanom proizvoda. Drugi akteri takođe pokazuju veću spremnost na inovacije, ukazujući da su se tržišni uslovi dovoljno poboljšali da proizvođači ulažu u razvoj novih proizvoda i oglašavanje.

Očekuje se da će kućna njega imati pozitivan učinak u narednom periodu

Očekuje se da će kategorija home care u Bosni i Hercegovini zabilježiti pozitivan učinak u narednom periodu. Potrošači i trgovci na malo su se prilagodili koncentrisanim formatima koji su prošli kroz home care u proteklih pet godina, omogućujući proizvođačima da se fokusiraju na razvoj novih proizvoda, inovacije i promociju. Raspoloživi prihodi potrošača su također u porastu i vjerovatno će se nastaviti povećavati tokom narednog perioda. Predviđa se da će to potaknuti potražnju za kvalitetnijim proizvodima, a time i rastom vrijednosti. Drugi trendovi koji se vjerovatno vide u home care kategoriji će uključivati ​​dalje prodiranje privatnih robnih marki, koje usvajaju „najbolju vrijednost za novac“ i vjerovatno će uticati na performanse sličnih domaćih i regionalnih brendova, promjenu u oglašavanju i maloprodaju, inovacije usmjerene na poboljšanje praktičnosti i sigurnosti proizvoda i sve veću važnost ekološke prihvatljivosti i društvene odgovornosti.

-