VIJESTI

INTERVJU

NA LICU MJESTA

Vitinka - prirodni i zdravi proizvodi
Vitinka - prirodni i zdravi proizvodi

Prirodni i zdravi proizvodi su i dalje na cijeni što dokazuje izvrsno poslovanje Kozlučke kompanije Vitinka tokom 2019. godine. Za ovu izvrsnu kompaniju, prethodna godina bila je jedna od značajnijih poslovnih godina, a istom putanjom će, ističu, nastaviti i u 2020. godini.

Nova Galaxy S10 linija pametnih telefona
Nova Galaxy S10 linija pametnih telefona

Nakon tačno deset godina od lansiranja prve Galaxy S serije, kompanija Samsung Electronics premijerno je u Bosni i Hercegovini predstavila novu liniju vrhunskih pametnih telefona – Galaxy S10. Brojni gosti su danas u Clubu 1 u Sarajevu, imali mogućnost iz prve ruke saznati, ali i uvjeriti se, da tri jedistvena uređaja – Galaxy S10, S10+ i S10e, donose najnovije inovacije u ekranu, kameri i performansama. 

InStore u Walmartovu muzeju
InStore u Walmartovu muzeju

Četvrtina stanovnika Bentonvillea zaposlena je u Walmartu. Ondje je i sjedište kompanije koja diljem svijeta zapošljava 2,3 miliona ljudi! Njihova predstavnica za medije Laura Pouncey Poff zahvalila nam je na posjetu i bila spremna na sva pitanja

KONFERENCIJE

U Sarajevu održan 6. FMCG RETAIL Summit
U Sarajevu održan 6. FMCG RETAIL Summit

6. FMCG SUMMIT SARAJEVO: Keynote Speaker – Miodrag Borojević
6. FMCG SUMMIT SARAJEVO: Keynote Speaker – Miodrag Borojević

6 KONFERENCIJA O TRGOVAČKOM SEKTORU U BIH
6 KONFERENCIJA O TRGOVAČKOM SEKTORU U BIH

TRENDOVI

Trendovi
Osnovni koraci eCommerce strategije (IV dio)
Osnovni koraci eCommerce strategije (IV dio)

Trendovi
Kriza kao izazov
Kriza kao izazov

Kako i bez poslovnog događaja možete generisati leadove s visokom stopom konverzije za sektor prodaje

Trendovi
I&F Grupa: Aplikacije najbolje rješenje za povezivanje s publikom
I&F Grupa: Aplikacije najbolje rješenje za povezivanje s publikom

Vjerovatno nije iznenađujuća činjenica da ljudi širom svijeta više koriste aplikacije zbog totalnog karantina usljed pandemije Covid-19

ISTRAŽIVANJA

Istraživanja
Covid-19 efekat na pakovanu hranu
Covid-19 efekat na pakovanu hranu

Ovo istraživanje je ispitalo kratkoročne efekte koje je korona virus imao na tri ključne oblasti u okviru industrije pakovane hrane (objedovanje kod kuće, grickalice i mliječna industrija), globalne lance snabdijevanja, kao i trendove unutar ove industrije za koje se očekuje da će ostati i nakon pandemije

Istraživanja
GfK: Efekti korone na potrošače u Srbiji i Hrvatskoj
GfK: Efekti korone na potrošače u Srbiji i Hrvatskoj

Istraživanja
Istraživanje Ipsos: Kako ostati u igri? Mjerenje praćenosti medija u dobra krize
Istraživanje Ipsos: Kako ostati u igri? Mjerenje praćenosti medija u dobra krize

Za mjerenje praćenosti medija su izuzetno važni stabilnost i pouzdanost, tako da sa promjenama, ako treba da se dese, treba biti jako pažljiv.

InStore magazine BiH