U Sarajevu je održan niz izuzetnih in-store promocija u sklopu kampanje „Peach Flavors“ koju nansira EU.
U razdoblju od 29. aprila do 10. maja 2024. godine na 12 ključnih lokacija u Sarajevu održane su degustacije koje su značajno doprinijele približavanju svijesti potrošača o evropskoj kvaliteti i sigurnosti hrane, a istovremeno ih oduševile okusima breskve.
Tokom realizacije projekta, svi potrošači koji su bili dio ovog iskustva bili su informirani o
evropskim proizvodima od breskve. Za detaljnije informacije dobili su brošure u kojima
je detaljno opisana suština kampanje koju nansira EU, s naglaskom na proizvode i
vrhunske standarde proizvodnje koji su sinonim za evropske konzervirane breskve.
Osim detaljnih informacija o proizvodu, prisutni su imali ekskluzivnu priliku degustirati
konzervirane breskve porijeklom iz Grčke.
„Peach Flavors“ je kampanja koju je pokrenula Delcof S.A., Hellenic Canned Fruit
Industry Network, kako bi promovirala visokokvalitetne konzervirane breskve,
proizvedene prema najvišim standardima sigurnosti hrane.
Za dodatne informacije posjetite službenu web stranicu kampanje
https://www.peachavors.eu ili na službenim kanalima na Facebooku:
https://www.facebook.com/peachavors i Instagramu:
https://www.instagram.com/okusi breskve.