Francuska prehrambena grupa Danone planira reorganizaciju poslovanja, kako bi se pripremila za postpandemijsko doba, najavivši rezanje troškova kroz otkaze i znatno manju ponudu.
Najveći svjetski proizvođač jogurta ugrubo je predstavio nacrt reorganizacije u ponedjeljak uoči internet sastanka investitora, prvog u nizu koji će organizovati kako bi iznijeli detalje plana najavljenog u oktobru.
Kompanija pokušava da se oporavi od udarca koji joj je zadala pandemija, smanjivši prodaju flaširane vode i specijalnih prehrambenih proizvoda u Kini.
Smatramo da moramo početi s onim na što možemo utjecati, što je pod našom kontrolom, rekao je novinarima Emmanuel Faber, predsednik uprave.
Danone će “prvo lokalno” reorganiovati kompaniju, dajući podružnicama širom svijeta veću autonomiju i uključiti njihove čelnike u izvršni odbor.
Također, u planu je da sledećih godinu dana smanje ponudu za 10 do 30 odsto i usmjere se na brže rastuće i profitabilnije proizvode.
Očekuje da će tim mjerama uštedjeti milijardu eura troškova do 2023. godine, uključujući i smanjenje režijskih troškova za petinu.
Povratak profitabilnog rasta očekuju u drugoj polovini 2021. godine, kao i povratak operativne marže do 2022. na pretpandemijski nivo, kada je bila viša od 15%. Srednjoročno ciljaju na maržu od 15 do 19%.