IN STORE  in your country  
BiH

Vijesti

dm-ovi kupci prepoznali kvalitet domaćih proizvoda
dm-ovi kupci prepoznali kvalitet domaćih proizvoda

  Bosanskohercegovački proizvođači zadovoljni postignutim u prvoj godini inicijative Startajmo {ZAJEDNO}

Velika zabava za školarce u Mercatoru
Velika zabava za školarce u Mercatoru

Za sve vrijedne školarce koji su na zasluženom odmoru od školskih aktivnosti, a i one koji će to tek postati,  Mercator centar Ložionička Sarajevo priređuje u subotu 20.07. u periodu od 11-15 sati, vrhunsku zabavu i mnoštvo iznenađenja.

BBI VIP Business Club: SHF 2019 jedinstvena prilika bh. proizvođačima da se predstave na svjetskom halal-tržištu
BBI VIP Business Club: SHF 2019 jedinstvena prilika bh. proizvođačima da se predstave na svjetskom halal-tržištu

Sarajevo Halal Sajam SHF 2019 predstavlja jedinstvenu prilliku bosanskohercegovačkim, ali i regionalnim kompanijama da se predstave i plasiraju svoje robe i usluge na svjetskom halal-tržištu koje iz godine u godinu bilježi ubrzan rast

Peradari iz BiH se pripremaju za izvoz jaja za preradu u EU
Peradari iz BiH se pripremaju za izvoz jaja za preradu u EU

Direktor Ureda za veterinarstvo Bosne i Hercegovine Ljubomir Kalaba izjavio je da će sve kompanije koje budu izrazile interes za izvoz jaja za preradu i proizvoda od jaja, a za koje se utvrdi da ispunjavaju propisane uslove za izvoz takvih proizvoda u EU, biti uvrštene u spisak objekata iz kojih je dozvoljen izvoz ovih proizvoda u EU.

 Konzum otvorio novu prodavnicu u Doboju
Konzum otvorio novu prodavnicu u Doboju

 Prodavnica se prostire na više od 150m2 i nudi bogat asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda za svakodnevne potrebe domaćinstva.

Hrvatska uz BiH lider halal-industrije u Jugoistočnoj Evropi
Hrvatska uz BiH lider halal-industrije u Jugoistočnoj Evropi

Bosna Bank International (BBI) i Islamska razvojna banka (IsDB), organizatori Međunarodnog sajma halal-industrije Sarajevo Halal Fair (SHF) 2019, u saradnji sa Centrom za certificiranje halal-kvalitete u Hrvatskoj su u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) u Zagrebu održali prezentaciju drugog po redu SHF-a 2019.

 Nectar pokreće organsku proizvodnju jabuka
Nectar pokreće organsku proizvodnju jabuka

Lider u preradi voća i proizvodnji voćnih sokova, u Srbiji i u regionu, otvorio je juče u Vladičinom Hanu najveću organsku plantažu u Srbiji od ukupno 114 hektara.....

Sarajevo: cm otvorio svoju poslovnicu na Ferhadiji!
Sarajevo: cm otvorio svoju poslovnicu na Ferhadiji!

U samom središtu Sarajeva, na Ferhadiji, u petak 5.7. cm je otvorio svoju 80. po redu poslovnicu u BiH. 

Amazonova korisnička linija za pomoć nije potrebna
Amazonova korisnička linija za pomoć nije potrebna

Američki online trgovac na malo Amazon ne mora pružiti telefonski broj za pomoć potrošačima, priopćio je europski vrhovni sud u srijedu u odluci koja bi mogla potaknuti trgovce e-trgovinom.

Bosni i Hercegovini odobren izvoz jaja u Evropsku uniju
Bosni i Hercegovini odobren izvoz jaja u Evropsku uniju

Bosni i Hercegovini odobren je izvoz jaja za preradu na tržište Evropske unije. Na sjednici Stalnog komiteta za bilje, životinje, hranu i hranu za životinje sekcije za kontrole i uslove uvoza Evropska komisija dala je "zeleno svjetlo“ za početak izvoza i ove vrste hrane iz naše zemlje u EU.

Najmenadžer jugoistočne Evrope -Yana Mikhailova, generalna direktorica kompanije Nestlé za tržišta jugoistočne Evrope dobitnica priznanja
Najmenadžer jugoistočne Evrope -Yana Mikhailova, generalna direktorica kompanije Nestlé za tržišta jugoistočne Evrope dobitnica priznanja

Yana Mikhailova, generalna direktorica kompanije Nestlé za tržišta jugoistočne Evrope dobitnica priznanja

60 GODINA VEGETE
60 GODINA VEGETE

Među više od 32 tisuće pristiglih dizajna Vegetine etikete odabrano 60 najkreativnijih

EZ Group – 30 godina kreatori uspješne ekonomije BiH
EZ Group – 30 godina kreatori uspješne ekonomije BiH

Prije tačno 30 godina u Busovači je nastala mala porodična kompanija EZ Group koja je nakon upošljavanja prvih radnika započela proizvodnju njihovog vlastitog proizvoda Tisal. Te davne 1989. godine osnivači ove kompanije nisu ni slutili da će postati jedna od najvećih bosanskohercegovačkih kompanija i da će njihovi brendovi biti nadaleko poznati.

Jana okrunjena zlatom
Jana okrunjena zlatom

Nakon 15 godina prisutnosti na tržištu, Jana je 2018. predstavila platformu „Duboko iznad svih“, a skupa s njom i novi vizuelni identitet, komunikacijsku strategiju i novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica. Sve u skladu s filozofijom branda i činjenicom da pred potrošače Jana voda dolazi iz netaknutog izvora dubokog 800 metara, u svojoj iskonskoj čistoći. Zbog funkcionalnih benefita te dugotrajnog prolaza vode kroz razne geološke strukture, pokazujući savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom čistoćom, ove je godine Jana dospjela u sam vrh prestižnog svjetskog takmičenja Monde Selection, gdje je za kvalitetu okrunjena zlatnom medaljom (Gold Quality Award)

Potrošačka korpa u junu 2.094,16 KM, skuplja za 54 KM u odnosu na maj
Potrošačka korpa u junu 2.094,16 KM, skuplja za 54 KM u odnosu na maj

Potrošačku korpu čine: prehrana - 42,8 posto, stanovanje i komunalne usluge - 14,8 posto, higijena i održavanje zdravlja - 5,6 posto, obrazovanje i kultura - 8,6 posto, odjeća i obuća - 14,3 posto, prijevoz - 6,6 posto, te održavanje domaćinstva - 7,16 posto    

Sainsbury's lansira
Sainsbury's lansira "Taste of the Future"

Sainsbury's je uveo posebnu zonu za prikaz inovativnih proizvoda iz svoje sheme Future Brands u mnogim većim trgovinama.  

Nenadzirana dostava u kući mogla bi uskoro postati norma
Nenadzirana dostava u kući mogla bi uskoro postati norma

Prehrambena industrija i disruptori nastavljaju stvarati rješenja koja online kupovinu čine još prikladnijom, što je velika privlačnost kupcima.  

One su odlučile da budu najbolje!
One su odlučile da budu najbolje!

U posljednje vrijeme sve je više pripadnica ljepšeg spola koje se odlučuju za sportove donedavno rezervirane za muškarce. Želeći dati svoj doprinos stvaranju bolje i ravnopravne budućnosti, još prošle sezone Nike je krenuo s aktivnom kampanjom stavljajući u fokus žene koje se bave fudbalom, a na početku ove sezone predstavljeni su i dresovi ovog brenda za ženske reprezentacije širom svijeta. 

Lazada koristi Alibabinu platformu za zaštitu IP-a
Lazada koristi Alibabinu platformu za zaštitu IP-a

Lazada Group, lider za e-trgovinu u jugoistočnoj Aziji, iskoristit će ključni alat za prava intelektualnog vlasništva od roditeljske grupe Alibaba kako bi pojačao svoje napore za zaštitu branda, saopštila je kompanija u petak.  

Talijanski potrošači troše 3% manje na hranu
Talijanski potrošači troše 3% manje na hranu

Prosječna potrošnja potrošača na hranu u Italiji prošle je godine iznosila 5.544 eura po kućanstvu, pokazalo je istraživanje.  

Nova Henkelova investicija
Nova Henkelova investicija

Iz kompanije poručuju da investicija stvara nove mogućnosti rasta proizvoda Dial za telo i tečnog sapuna za ruke.  

Cijena hrane u Srbiji prošle godine 22% niže od prosjeka u EU
Cijena hrane u Srbiji prošle godine 22% niže od prosjeka u EU

Naime, nivo cijena usporedive košare proizvoda, u kojoj su kruh, žitarice, meso, mlijeko, sir i jaja, iznosio je 2018. godine u Srbiji 78% od prosjeka EU, pri čemu je 100 uzet kao bazni indeks, pokazuju rezultati istraživanja objavljeni na službenoj internet stranici Eurostata.

BiH godišnje izveze 79.000 tona mliječnih proizvoda, više nego što uveze
BiH godišnje izveze 79.000 tona mliječnih proizvoda, više nego što uveze

Sirari širom zemlje imaju potrebnu tehnologiju, zadovoljili su tražene standarde te se sada bore za svoje mjesto na domaćem, ali i međunarodnom tržištu    

U Srbiji 2018. plasirano 3.000 tona plastičnih kesa manje
U Srbiji 2018. plasirano 3.000 tona plastičnih kesa manje

Izveštaj o plastičnim kesama koji je objavila Agencija za zaštitu životne sredine.