IN STORE  in your country  
BiH

Intervju

Orijentacija ka domaćem tržištu
Orijentacija ka domaćem tržištu

Mliječna industrija 99 jedna je od kompanija koje se nalaze u samom vrhu bh. mljekarstva. Na tržištu Bosne i Hercegovine prisutni su tek 25%, a trenutno prerađuju 45 miliona kila na godišnjem nivou. U novom broju In Store magazina o poslovanju, novitetima i ciljevima ove gradačačke kompanije razgovarali smo sa Indirom Omeragić, direktoricom ‘’MI99’’.

OSIGURAVAMO NUTRITIVNO BOGATE, UKUSNE I SIGURNE PROIZVODE
OSIGURAVAMO NUTRITIVNO BOGATE, UKUSNE I SIGURNE PROIZVODE

Nestlé ima najveću globalnu istraživačku i razvojnu mrežu u prehrambenoj industriji, a koju čine 34 znanstveno-istraživačka centra sa 5000 zaposlenika. Godišnje u istraživanje i razvoj  novih proizvoda ulažu 1,74 milijardi švicarskih franaka, a ono čemu teže je kako ispuniti zadane ciljeve, tako i postati primjer dobre prakse. U ovom broju InStore magazina o poslovanju, trendovima i ciljevima ove uspješne multinacionalne kompanije razgovarali smo sa Nadjom Soldat, Channel Category Sales Development menadžericom.

MJERENJE ZADOVOLJSTVA KLIJENATA NE SMIJE BITI SAMO SEBI SVRHA
MJERENJE ZADOVOLJSTVA KLIJENATA NE SMIJE BITI SAMO SEBI SVRHA

Annika McAvoy direktor proizvoda Voice of the Customer unutar grupacije Bisnode.

Muhamed Hasanović: Živim i radim po principu „Ne čini drugome ono što ne želiš da tebi neko učini“
Muhamed Hasanović: Živim i radim po principu „Ne čini drugome ono što ne želiš da tebi neko učini“

Muhamed Hasanović, Sales Manager za Shell BiH u kompaniji Orbico, osim što je uspješan poslovni i porodični čovjek, aktivan je gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, te predavač u Privrednoj komori kantona Sarajevo. Sa Muhamedom smo razgovarali o distribuciji SHELL maziva u Bosni i Hercegovini, te revoluciji u proizvodnji motornih ulja iz prirodnog plina i SHELL RIMULA motornim uljima.  

Distribucija iziskuje mnogo truda
Distribucija iziskuje mnogo truda

Prilikom rada u distribuciji fokus je najbitniji. Ukoliko ne posvećujete dovoljno pažnje brendovima koje zastupate posljedice se veoma brzo osjete na tržištu. Ova branša jako je konkurentna tako da se konstantno mora raditi na unapređenju poslovanja kako bi se zadovoljile potrebe tržišta

Ključ uspjeha je pobjednički duh
Ključ uspjeha je pobjednički duh

Kompanija Mondelez International ima bogat portfolio širom svijeta i potrošači su oni koji prave izbor i utječu na kreiranje njihove ponude. Stalno investiraju u istraživanje i razvoj proizvoda, kako bi imali ponudu koja bi adresirala buduće trendove i preferencije njihovih potrošača. Proširuju poslovanje novim proizvodima i time odgovaraju na tržišne prilike i interesovanja novih konzumenata. Upravo je jedan novi proizvod razlog našeg razgovora sa Branislavom Marković koja je dio Mondelez Internationala još od 2004. godine (op.a. ranije „Kraft Foods”) na različitim pozicijama u okviru Trade Marketinga, Customer Marketinga i Category Planninga. Šta su nam to spremili i kakve planove imaju pročitajte u nastavku.