IN STORE  in your country  
BiH

Intervju

Najbitnije je prilagođavati se i ne predavati se
Najbitnije je prilagođavati se i ne predavati se

Novonastala situacija je pred Sarajevski kiseljak kao i pred mnoge druge privredne subjekte postavila različite izazove. No bez obzira na otežane okolnosti kontinuitet njihovog poslovanja nije bio ugrožen.

Uvjereni smo da ćemo biti pokretači pozitivne poslovne klime
Uvjereni smo da ćemo biti pokretači pozitivne poslovne klime

Za kompaniju Findessa posebno je značajno to što raspolažemo izvrsnom energijom iz koje proizilazi uvjerenje da su naši ciljevi više nego realni. Na to samopouzdanje dodatno utječu stručno znanje, kapital i jaka volja da od svega kreiramo novu vrijednost

Uprkos Covid-19 u prvih pet  mjeseci 2020. izvoz povećan za 61%
Uprkos Covid-19 u prvih pet mjeseci 2020. izvoz povećan za 61%

U ovim izazovnim vremenima za globalnu, a ne samo bh. privredu mi smo sebi postavili dva cilja: očuvati zdravlje uposlenih i osigurati kontinuitet isporuka.  Ogroman je napor uložen u očuvanje našeg rejtinga pouzdanog poslovnog partnera.

Ovako: Cilje je zadovoljiti potrebe naših potrošača
Ovako: Cilje je zadovoljiti potrebe naših potrošača

S obzirom na veliki broj uposlenih u proizvodnim pogonima Mesne industrije Ovako, ali i  činjenice da je ista na listi vitalnih kompanija,  u proteklom periodu radilo se pojačanim kapacitetom, kako bi se osigurale dovoljne količine robe za potrebe tržišta. 

Bez obzira na sve, svijet ipak ne može stati
Bez obzira na sve, svijet ipak ne može stati

Kompanija Vegamix, je svoju proizvodnju obavljala nesmetano i na zadovoljavajućem nivou uz poštivanje propisanih mjera. Iskoristili su sve svoje raspoložive kapacitete kako bi potrebe potrošača bile zadovoljene  i kako bi na policama trgovačkih centara uvijek bilo dovoljno njihovih proizvoda.

Krizu treba posmatrati kao promjenu, a ne kao kraj
Krizu treba posmatrati kao promjenu, a ne kao kraj

O uslovima poslovanja u trenutnoj kriznoj situciji, izazvanoj pandemijom korona virusa, kao i o tome šta nas čeka poslije, za ovaj broj InStore magazina razgovarali smo sa Merimom Dževdetbegović, tehničkom direktoricom Mesne industrije Menprom iz Tuzle.

Hrvatska: Kraš - U fokusu nam je zdravlje radnika i očuvanje radnih mjesta
Hrvatska: Kraš - U fokusu nam je zdravlje radnika i očuvanje radnih mjesta

Donosimo vam razgovor s našim velikim prozvođačem, kompanijom Kraš koja otkriva koji su joj glavni prioriteti u ovim vremenima i što su sve poduzeli kako bi njihovi potrošači došli nesmetano do svojih omiljenih proizvoda, a radnici radili u zaštićenim uvjetima.

Brendovi moraju da ostanu autentični i vjerodostojni
Brendovi moraju da ostanu autentični i vjerodostojni

U doba krize, socijalnog distanciranja, ekonomske nesigurnosti, brendovi moraju još više da sarađuju sa potrošačima.

Hrvatska: Grupa Vindija: Okretanje domaćim proizvodima provjerene kvalitete
Hrvatska: Grupa Vindija: Okretanje domaćim proizvodima provjerene kvalitete

Nenad Klepač, direktor prodaje iz Grupe Vindija za InStore magazin otkriva kakav je utjecaj koronavirusa na njihovu proizvodnju u FMCG sektoru te kako okretanjem domaćim proizvodima provjerene kvalitete čuvamo opstojnost domaće proizvodnje.

Hrvatska: Žito grupa: Proizvodnja u doba COVID-19
Hrvatska: Žito grupa: Proizvodnja u doba COVID-19

Žito grupa, kao jedan od najvećih proizvođača prehrambenih proizvoda u Hrvatskoj, raspolaže dovoljnim zalihama proizvoda koji se svakodnevno isporučuju našim kupcima.

SRBIJA: Snabdjevenost je redovna, police su popunjene
SRBIJA: Snabdjevenost je redovna, police su popunjene

Prodaja trgovcima i krajnjim potrošačima bilježi značajan rast, kako u poređenju sa prethodnom godinom, tako i u poređenju sa periodom prije izbijanja krize

Najpogubnije za brend je da iznevjeri povjerenje potrošača
Najpogubnije za brend je da iznevjeri povjerenje potrošača

  Ovo nije vrijeme za agresivne komercijalne poruke već za poruke empatije i podrške i građenje odnosa solidarnost

Zajedništvo je sada najvažnije
Zajedništvo je sada najvažnije

Kompanija Violeta od ranije je poznata po društvenoj odgovornosti prema zajednici,  i  ovaj  put odlučili su pokazati veliko srce i pomoći zdravstvenom sistemu BiH. 

Komunikacija sa potrošačima ključna, bez obzira na okolnosti
Komunikacija sa potrošačima ključna, bez obzira na okolnosti

Naši potrošači treba da znaju da se iza svake šoljice kafe koju popiju krije naš trud i nastojanje da i u ovim uslovima odgovorimo na njihove potrebe

„Uzimam i dajem!“ stav koji osigurava lojalne kupce
„Uzimam i dajem!“ stav koji osigurava lojalne kupce

Orijentacija ka domaćem tržištu
Orijentacija ka domaćem tržištu

Mliječna industrija 99 jedna je od kompanija koje se nalaze u samom vrhu bh. mljekarstva. Na tržištu Bosne i Hercegovine prisutni su tek 25%, a trenutno prerađuju 45 miliona kila na godišnjem nivou. U novom broju In Store magazina o poslovanju, novitetima i ciljevima ove gradačačke kompanije razgovarali smo sa Indirom Omeragić, direktoricom ‘’MI99’’.

OSIGURAVAMO NUTRITIVNO BOGATE, UKUSNE I SIGURNE PROIZVODE
OSIGURAVAMO NUTRITIVNO BOGATE, UKUSNE I SIGURNE PROIZVODE

Nestlé ima najveću globalnu istraživačku i razvojnu mrežu u prehrambenoj industriji, a koju čine 34 znanstveno-istraživačka centra sa 5000 zaposlenika. Godišnje u istraživanje i razvoj  novih proizvoda ulažu 1,74 milijardi švicarskih franaka, a ono čemu teže je kako ispuniti zadane ciljeve, tako i postati primjer dobre prakse. U ovom broju InStore magazina o poslovanju, trendovima i ciljevima ove uspješne multinacionalne kompanije razgovarali smo sa Nadjom Soldat, Channel Category Sales Development menadžericom.

MJERENJE ZADOVOLJSTVA KLIJENATA NE SMIJE BITI SAMO SEBI SVRHA
MJERENJE ZADOVOLJSTVA KLIJENATA NE SMIJE BITI SAMO SEBI SVRHA

Annika McAvoy direktor proizvoda Voice of the Customer unutar grupacije Bisnode.

Muhamed Hasanović: Živim i radim po principu „Ne čini drugome ono što ne želiš da tebi neko učini“
Muhamed Hasanović: Živim i radim po principu „Ne čini drugome ono što ne želiš da tebi neko učini“

Muhamed Hasanović, Sales Manager za Shell BiH u kompaniji Orbico, osim što je uspješan poslovni i porodični čovjek, aktivan je gost predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, te predavač u Privrednoj komori kantona Sarajevo. Sa Muhamedom smo razgovarali o distribuciji SHELL maziva u Bosni i Hercegovini, te revoluciji u proizvodnji motornih ulja iz prirodnog plina i SHELL RIMULA motornim uljima.  

Distribucija iziskuje mnogo truda
Distribucija iziskuje mnogo truda

Prilikom rada u distribuciji fokus je najbitniji. Ukoliko ne posvećujete dovoljno pažnje brendovima koje zastupate posljedice se veoma brzo osjete na tržištu. Ova branša jako je konkurentna tako da se konstantno mora raditi na unapređenju poslovanja kako bi se zadovoljile potrebe tržišta

Ključ uspjeha je pobjednički duh
Ključ uspjeha je pobjednički duh

Kompanija Mondelez International ima bogat portfolio širom svijeta i potrošači su oni koji prave izbor i utječu na kreiranje njihove ponude. Stalno investiraju u istraživanje i razvoj proizvoda, kako bi imali ponudu koja bi adresirala buduće trendove i preferencije njihovih potrošača. Proširuju poslovanje novim proizvodima i time odgovaraju na tržišne prilike i interesovanja novih konzumenata. Upravo je jedan novi proizvod razlog našeg razgovora sa Branislavom Marković koja je dio Mondelez Internationala još od 2004. godine (op.a. ranije „Kraft Foods”) na različitim pozicijama u okviru Trade Marketinga, Customer Marketinga i Category Planninga. Šta su nam to spremili i kakve planove imaju pročitajte u nastavku.