Trgovci u BiH odabrali MUST HAVE proizvode za 2021

Blurred defocused grocery supermarket - Consumerism concept in period of economic crisis - Bright vivid blur of people in commercial center - Shallow depth of field with focus on shopping cart edge

Već četvrtu godinu zaredom InStore magazin organizira projekat MUST HAVE 100. Kao izuzetno značajan projekat za FMCG industriju, isti se već prve godine proširio i na regiju. U nezahvalnoj i krajnje neizvjesnoj situaciji našla se kompletna svjetska, a samim tim i bh. ekonomija. Nepredviđena dešavanja utjecala su i na industrija robe široke potrošnje, gdje je prvi zadatak bio sačuvati zdravlje i uredno snabdijevati potrošače. Nimalo lak poduhvat, na površinu je izbacio, najjače i najvrednije. Ove godine, više nego ikad, pokazalo se koliko je važno biti na policama, jer tu se sve vidi, potrošač je onaj koji mjeri i ocjenjuje.

Kao i ranijih godina, naši prijatelji i partneri projekta bili su najveći bh. trgovci, koji su iz svojih baza dostavili podatke o proizvodima koji bi se trebali naći u svim boljim trgovačkim radnjama. Na osnovu tih podataka InStore magazin je sastavio liste, te aktivno uključio više od 7000 malih prodavnica, koji su također svojim glasom doprinijeli izboru.

Glavni i odgovorni urednik InStore magazine Rešid Muratović kaže kako je kraj godine vrijeme kada se sumiraju rezultati i postavljaju novi ciljevi. Trgovci razmišljaju kako doći do što boljeg asortimana, kako optimizirati zalihe, napraviti najbolju cijenu i promociju za potrošača u narednom period, dok proizvođači žele inovirati asortiman, osigurati poziciju na polici, adekvatno učestvovati u promociji i dogovoriti komercijalne uvjete koje će kategoriju kojoj pripadaju stimulirati na kontinuirani rast.

Trenutna situacija u našoj industriji zahtjeva drugačiji odnos i pristup komunikaciji, posebno ako govorimo o isticanju vrijednosti proizvoda koji se nalaze na policama. Vjerujem da je InStore magazin najbolja spona između proizvođača  i trgovaca, a da  projekat MUST HAVE može pomoći u komunikaciji i isticanju pravih vrijednosti proizvoda. Sudjelovanje u ovom projektu je zaista bitno, ali je još važnija stalna i dalja komunikacija. U izboru su učešće uzela 52 trgovca, što čini oko 85%  sharea u organizovanom trgovačkom sektoru u BiH, a time ovaj projekat ima i dodatnu težinu“, naglašava Muratović.

Da bi jedan proizvod zaživio na tržištu danas je potrebno mnogo više truda i napora, to najbolje znaju svi koji ulažu u inovacije i inovativne proizvode. Potrošači su sve bolje informisani, zahtjevniji više nego ikad. Proizvođači se trude da ugode željama potrošača i na tržište plasiraju najrazličitije proizvode koji mogu da zadovolje sve njihove potrebe i olakšaju im život. U mnoštvu tih proizvoda trgovcima nije nimalo lako da odaberu dobitnu kombinaciju artikala  koja će da bude po mjeri njihovih kupaca. Ove godine trgovci su isključivo bili usmjereni na brendove i proizvode koji zaslužuju pažnju jer su jedni od lidera u kategorijama, razvijaju i osiguravaju kontinuitet rasta pojedine kategorije, i na taj način sudjeluju u razvoju FMCG industrije.

Za sve učesnike projekta MUST HAVE, trgovce i predstavnike odabranih proizvoda In Store magazine će 17.12. u 11:55h organizirati LIVE konferenciju o PREGOVORIMA za 2021.

U programu konferencije učestvuju regionalne FMCG ekspertice: Davorka Biondić , Gordana Kadoić, Jelena Knežević Vlahović i Selma Kadić-Maglajlić.

Generalni pokrovitelj  MUST HAVE izbora i online konferencije: Pregovori 2021 je Bisnode.

Pogledajte koji su to brendovi dobili najviše glasova: