InStore okuplja najbolje brendove u projektu MUST HAVE 2021

Blurred defocused grocery supermarket - Consumerism concept in period of economic crisis - Bright vivid blur of people in commercial center - Shallow depth of field with focus on shopping cart edge

Kraj vrlo turbulentne, i po svemu neobične 2020. godine, obilježit će novo specijalno izdanje InStore magazina u kojem će biti predstavljeni brendovi koje prema izboru bh. trgovaca na svojim policama mora imati svaka bolje snabdjevena radnja.

Uz osvrt struke, na uvijek aktuelno pitanje pregovara kojim će baviti kao jedinom temom novog izdanja, na jednom mjestu okupit ćemo najuspješnije brendove. Desetog decembra otkrijte koja su to vodeća imena u kategorijama FMCG proizvoda za 2021.

Misija InStore magazine je da pomogne u komunikaciji proizvođača sa trgovcima, koja se odvija uz posredstvo distributera. Živimo u vremenu masovne proizvodnje gdje je i proizvođača i proizvoda iz godine u godinu više, a broj polica i mjesta na njima ostaje isti, sve to dodatno otežava izbor koga pozicionirati  i kome dati prostor. Kao regionalni B2B magazin robe široke potrošnje pratimo trendove iz mjesec u mjesec pokrivajući široke kategorije proizvoda, imamo mogućnost da prepoznamo i odlučimo koji su to proizvodi, za koje vodeći bh. trgovci mogu dati svoj glas, I za koje oni smatraju da nude najbolji omjer kvalitete i cijena te garantovano podižu prodaju. Pored predloženih trgovci imaju mogućnost preporuke brendova po svom izboru.

Glasati možete na www.musthave.ba, a glasanje traje do 30.11.2020.kada ćemo imati pregled proizvoda za koje trgovci smatraju da ih je pametno imati u svojim radnjama u narednoj godini, ako želite da „usrećite“ potrošače i da ostvarite dobre promete i prihode.