Nestlé objavio rezultate prodaje za prvih devet mjeseci

Švajcarski koncern Nestlé, predstavio je poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine i osvrnuo se na poslovanje u vrijeme pandemije koronavirusa

Iz kompanije je saopćeno da je zabilježen organski rast od 3,5 %, sa stvarnim internim rastom (RIG) od 3,3 % i cijenama od 0,2%. Rast je podržan kontinuiranim snažnim zamahom u obje Amerike te u poslovanju kompanija Purina PetCare i Nestlé Health Science. Zona Azija, Okeanija i supsaharska Afrika u trećem tromjesečju je zabilježila organski rast od 4,5 %.

Prodaja imovine i devizno poslovanje smanjili su prodaju za 12,9 %. Ukupna objavljena prodaja smanjila se za 9,4 % na 61,9 milijardi švajcarskih franaka (u poređenju s 68,4 milijardi CHF u prvih devet mjeseci u 2019. godini).

Mark Schneider, glavni izvršni direktor Nestlé, izjavio je: Nestlé je pokazao otpornost u teškom i nestabilnom okruženju. Naši su zaposleni odgovorno i brzo djelovali kako bi ublažili utjecaj globalne pandemije te su se brzo prilagodili promjenama u potrebama potrošača. Snažan organski rast je širokog raspona i podržan kontinuiranim zamahom u obje Amerike, poslovanju kompanija Purina PetCare i Nestlé Health Science, kao i ubrzavanjem našeg poslovanja kafom u trećem tromjesečju. Naš portfolio nastavljamo ubrzano i disciplinovano da razvijamo. Tako, kombinacijom snažnog organskog rasta i ciljanih akvizicija radimo na transformaciji kompanije Nestlé Health Science u moćnu prehrambenu i zdravstvenu kompaniju. Nedavne akvizicije Zenpep, Vital Proteins i Aimmune Therapeutics predstavljaju sljedeći korak u proširivanju naše prehrambeno-zdravstvene ponude.

U saopćenju se navodi da je potražnja za potrošnjom u domu, proverenim markama i proizvodima s pozitivnim učincima na zdravlje i dalje snažna. Proizvodi Purina PetCare, mliječni proizvodi, kafa za domaćinstvo i proizvodi Nestlé Health Science nastavljaju da bilježe snažan rast. Sa druge strane, poslovanje slatkišima i vodom bilježi pad prodaje.

E-prodaja porasla je za 47,6 %, što predstavlja 12,3 % ukupne prodaje Grupe, uz kontinuirani snažni zamah u svim drugim kategorijama, zaključuje se u saopćenju kompanije.