IN STORE  in your country  
BiH
Svijet
26.12.2018.

Takmičari uzimaju udio od Alexa tržišnog učešća

Pametni zvučnici koji vam omogućavaju da kontrolišete usluge i druge povezane uređaje u vašem domu i dalje će biti popularan izbor poklona za vrijeme praznika i naredne godine, kada će korištenje porasti za 15 posto, na 74,2 milijuna ljudi u SAD-u, prema procjenama eMarketera, na 26,8 posto američke populacije.

Ali, dok je Amazon Echo pomogao u definiranju i još uvijek dominira na tržištu, ljubavna afera potrošača sa Alexa može biti hladna, jer Echo konačno počinje da osjeća konkurenciju od uređaja kao što je Home iz Googlea, Appleov HomePod i Sonos One.

U novom izvještaju se procjenjuje da će Echo činiti skoro 67 posto svih prodaja pametnih zvučnika u SAD-u 2018. godine, pri čemu Google uzima 29,5 posto, a drugi 8,3 posto. Ali do sledeće godine Amazon će pasti na 63 odsto, Google će skočiti na 31 odsto, a mnoštvo manjih OEM-a će zajedno uzeti 12 odsto. Pad od tri odsto ne zvuči mnogo, ali će Amazon prvi put pasti ispod dve trećine prodaje. (Istraživanje eMarketer iz Velike Britanije pronašlo je slične brojeve i padove.)

eMarketer vjeruje da bi to mogao biti početak postepenog pada za giganta e-trgovine koji će se nastaviti do 2020. godine, budući da će sljedeći val korisnika ove tehnologije sve više istraživati ​​druge marke.

„Potrošači na tržištu za pametne zvučnike imaju više opcija nego ikad, a Amazon će zbog toga izgubiti dio većinskog udjela“, izjavio je analitičar eMarketer-a Jaimie Chung. „Google ima Home Mini i Home Hub da se takmiče sa Amazonovim Echo Dot i Echo Show-om, a i Apple HomePod i Facebook Portal će doživjeti svoju prvu godišnju prazničnu sezonu. Amazon je ostao relevantan tako što je uključio Alexa u vrhunske zvučnike kao što je Sonos, ali čak i Sonos planira donijeti Google Assistant na svoje uređaje iduće godine, zadržavajući dvije kompanije u utrci za pametne pomoćnike.

Postoji valjano pitanje o tome za šta ljudi koriste za svoje pametne zvučnike kada ih jednom imaju. Možda će proći neko vrijeme prije nego aplikacije i softver koji su izgrađeni oko njih se monetiziraju.

Za sada, čini se da je glavna svrha slušanje muzike, gdje pametni zvučnici pružaju praktičan način da se pusti muzika - što 79,8 posto vlasnika zvučnika kaže da rade - jedan od razloga možda su to što Sonos i Appleov HomePod rade jer su obe kompanije stavile muziku u srž njihovog iskustva.

Druga najčešća upotreba? Upiti su na 73 posto, što je područje u kojem je gigant Google za pretraživanje posebno jak.

Amazon je takođe učinio da je Alexa, na svoj način, prilično zabavnim, a ponekad i korisnim pomoćnikom na različitim temama. Međutim, jedan ključni slučaj Alexa / Echo korišćenja za kompaniju je uvek bio glasovna trgovina, pružajući novi interfejs da bi ljudi mogli da kupuju, kako bi se uklopili u scenarije gde ekran i tastatura nisu tako zgodni.

Za sada, međutim, eMarketer kaže da je ovo manje popularna upotreba za ove uređaje, te da će cjelokupna glasovna trgovina ostati vrlo niža na tržištu e-trgovine, što čini samo 0,4 posto prodaje, ili 2 milijarde dolara. Oko 27% vlasnika zvučnika eksperimentirat će s kupovinom nečega putem glasovne trgovine sljedeće godine - broj koji je eMarketer revidirao u odnosu na raniju procjenu od 31%, dok će 37,1% “kupovati” koristeći svoje pametne zvučnike - to jest, postavljati pitanja o proizvodima, ako ih ne kupuju.

Loše vijesti za sve kompanije koje misle da će pametni zvučnici uvesti novu eru korištenja pametnih kućnih uređaja: pametne kućne integracije koriste samo 34,5 posto korisnika pametnih zvučnika.

-