IN STORE  in your country  
BiH
Svijet
12.02.2019.

BiH

Millennials oblikuju online kupovinu FMCG u SAD-u

Kupovina online brzo postaje održiv kanal za kupnju robe široke potrošnje i više I ne služi samo kao alat za istraživanje ove kategorije, prema istraživanju Nielsena.

Kupovina online brzo postaje održiv kanal za kupnju robe široke potrošnje i više ne služi samo kao alat za istraživanje ove kategorije, prema istraživanju Nielsena.

Nielsen je utvrdio da millennials pokreću rast online kupovine FMCG proizvoda, njih 61 posto tvrdi da kupuju proizvode za široku potrošnju putem interneta.

Kako millennials postaju roditelji, njihovi se obrasci kupnje mijenjaju, kupujući više kućanskih predmeta, proizvode za njegu beba itd. Oni također vjerovatno više uzimaju u obzir pretplatu nego druge generacije, s tri od pet najboljih FMCG kategorija koje kupuju putem Interneta, a koje su bazirane na pretplati.

Pametni telefoni sve više postaju uređaji za online kupovinu, 40% kupovine se obavlja putem telefona.

Uprkos tome što se 60% odluka FMCG-a u SAD-u još uvijek donose ispred police, millennialsima je dosta lakše pretraživati online kada su u pitanju proizvodi koje će kupiti.

-