IN STORE  in your country  
BiH
Svijet
07.02.2019.

BiH

15 trendova u prehrani za 2019

Od rastućih trendova u zdravstvu do skrivenog povrća i burmanske kuhinje, ovo će biti još jedna godina noviteta u kuhanju, kupovini, piću i jelu kod kuće i u restoranima.

Od rastućih trendova u zdravstvu do skrivenog povrća i burmanske kuhinje, ovo će biti još jedna godina noviteta u kuhanju, kupovini, piću i jelu kod kuće i u restoranima.

  1. Šri Lanka kuhinja

Razmislite o palačinkama od rižinog brašna, kottu roti (prženo povrće, jaja, isjeckani roti i curry) i slasnim jelima od kokosa. Teletina i piletina u sočnim umacima, intenzivni začini i puno, puno povrća… Sve su to šrilankanski okusi koji nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.

Prije toga, Sri Lanka je bila dio u indijske kuhinje, ali sada više nije. Poznata je sama od sebe “, kaže Emma Weinbren, urednica za trendove u prehrambenom magazinu Grocer.

  1. Burmanska kuhinja

Restoran analitičari preporućuju burmansku hranu. Burmanska kuhinja posebno je zanimljiv spoj slatkih, ljutih i slanih delicija. Riža, kokos, curry, soja umak, đumbir, povrće, teletina i piletina, osnovne su namirnice koje su baza ove azijske kuhinje. Također, ova kuhinja obiluje i ribom i spoj je kineske i indijske kuhinje pa je pravi užitak eksprimentirati s burmanskim receptima.

3. Bezmesni obroci

Odnos modernog društva prema mesu dramatično se mijenja. Danas se u svijetu 3,5 miliona ljudi identificiraju kao vegani, 20% osoba mlađih od 35 godina barem je jednom u životu probalo je veganstvo, a 25% popularnih jela je bez mesa. Sve veći broj ljudi se trudi smanjiti unos mesa.

  1. Kefir

Kefir još nazivaju i magičnim mlijekom. Iako je na tržištu uistinu široka ponuda različitih brendova, možete ga napraviti i kod kuće. Pritom napravite pomak od uobičejenih proizvoda od kravljeg mlijeka. Pomiješajte kozje, ovčje ili neko drugo mlijeko sa zrncima kefira i ostavite da fermentira. Imat ćete potom u svom kućanstvu domaći i zdrav proizvod koji možete podijeliti i sa svojim prijateljima i tako im pomoći uvesti zdrave navike u prehranu.

  1. “Ružno” voće I povrće

Ovaj trend se još naziva i pokretom spašene hrane. Sitno, kvrgavo i neugledno voće i povrće nije tretirano pesticidima i sličnim nezdravim supstancama pa je stoga i mnogo zdravije. U svoju prehranu uvedite voće i povrće koje će podići vašu kvalitetu života, kupujte sezonsko voće i povrće te nastojte da ono bude od lokalnih proizvođača.

  1. Sve manje alkohola

Sve su popularniji mokteli te pića s vrlo malom količinom alkohola u svom sastavu. Osim što ćete spriječiti dehidriranost organizma, lošu i nezdravu naviku, uz izbacivanje alkohola iz svkodnevice bit ćete još više sofisticirani i u trendu

  1. Uživanje u hrani za vrijeme shopping

Shopping je u posljednje vrijeme postao izlazak. Trend cjelodnevnog shoppingiranja i ojačavanja društvenog života na ovaj način popularizira se i u 2019. godini. To znači da će još popularnije tijekom ove godine biti uživanje u hrani u ulicama koje su poznate po shoppingu ili u trgovačkim centrima. Na taj način u svega nekoliko sati osnažit ćete vaše odnose s prijateljima (s kojima možete uživati u obroku izvan kuće), kupite sve što vam treba, a i ne provodite sate i sate u pripremanju hrane i pospremanju kuhinje.

  1. Skriveno povrće

Gato & Co pudinzi (koji koriste povrće kako bi smanjili udio šečera) i Dr. Oetker’s novi proizvod “Yes”, čija kora je na bazi povrća. Očekujte u 2019. da vidite više proizvoda na bazi povrća.

  1. Bezgotovinsko plaćanje

Barovi, kafići, casual restorani, pa čak i štandovi s hranom sve više se okreču samo kartičnom plaćanju.. U Manchesteru, Takk i Öl su bez gotovine, kao i Bristol's Athenian i Aberfeldy's Habitat Café. To bi mogao biti veliki val u 2019. godini.

  1. Pakiranje koje se može reciklirati

Waitrose & Partners skladište dva nova organska vina Chateau Maris u limenkama koje se mogu reciklirati, dok Carlsberg lijepi svoje limenke zajedno kako bi, kako navodi, uklonio 1.200 tona plastičnog otpada godišnje. Procter & Gamble, Shell i kompanija za pakiranje Berry Global također spadaju u listu od skoro 30 kompanija koje su se udružile u formiranju novog globalnog saveza za borbu protiv epidemije plastičnog otpada.

-