IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 25.04.2018 || Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   ||
   

THOMY majoneza - nova receptura

Kompanija Nestlé od ove jeseni ima novu recepturu THOMY majoneza. Tako su sada THOMY majoneze namijenjene bh.tržištu napravljene po švicarskoj recepturi te su punijeg okusa. Dodatno je asortiman proširen za još jedno pakiranje majoneze od 280ml, po prvi puta u praktičnoj vrećici sa čepom.

Potrošači u Bosni i Hercegovini vole majonezu, najčešće je koriste jer vole uživati u njenom okusu ili njome upotpunjuju okus drugih jela. Majoneza je proizvod koji se nalazi u gotovo svakom domaćinstvu, a kojeg nešto više preferiraju muškarci. Na našem je području majoneza tradicionalno dio blagdanskih jela stoga ne čudi da se njena potrošnja krajem godine znatno povećava.  

Inače, robna marka THOMY potječe iz Švicarske te datira iz davne 1930. godine, kada je istoimeno preduzeće osnovao Fritz Thomi-Schaad. Proizvodnja THOMY majoneze u tubi započela je 1951. godine, a tri godine kasnije počeo je i njen izvoz na njemačko tržište. Dijelom Nestlé porodice THOMY je postao 1971. godine, a danas je riječ o globalno poznatom kulinarskom brendu kojeg karakteriziraju visoka kvaliteta sirovina, odličan okus i raznovrsnost ponude.

Nestlé recepture svojih proizvoda prilagođava ukusima i preferencijama lokalnih potrošača. Tako se u kulinarskom asortiman THOMY za bh. tržište uz klasičnu majonezu i njenu laganiju verziju nalaze i specijaliteti –popularni TOP2 koji je kombinacija majoneza i ketchupa, te THOMY senf i koncentrat paradajza.


 
Noviteti za police
 
 
 
back to top