IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: dm beauty academy

06.11.2017

Sarajevo, Besplatna šminkanja i savjetovanja vizažista, razmjena iskustava, testiranje proizvoda, savjetovanje za savršene obrve i manikuru, nagradna igra sa poklonima, dio su zabave upriličene 4.11.2017. -u SCC-u u okviru održavanja dana ljepote u organizaciji kompanije dm - beauty academy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovo je već peti, tradicionalni, događaj koji se početkom novembra održava u Sarajevu. Pod sloganom Trenuci, koje MI volimo ove godine upriličen je kao vrhunac istoimene kampanje. Ambasadorice kampanje, poznate bh. blogerice prisjetile su se ovom prilikom lijepih trenutaka uz koje ih vežu omiljeni make up proizvodi a ujedno su predstavljeni i novi trendovi.

Posjetioci su tako imali priliku danas upoznati i družiti se sa blogericama, Miom Kozo (@miakozo), Iman Karović (@iman.karovic), Ernom Saljević (@divaisback),  Selmom Aganagić – Gabela (@simply.selma), Ajlom Hodžić (@ma_petite_blog) i Hanom Velagić (@hanaluuluu) koje su s njima podijelile svoje make up savjete i trikove.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Druženje i dobra zabava, kao i ranijih godina, i ove su upotpunjeni društveno korisnim djelovanjem. Naime, kompanija dm je ovoga puta, donacijom proizvoda potrebnih za izvođenje praktične nastave za zanimanja kozmetički tehničar, podržala dvije srednje škole u BiH.

„Predstavnicima Srednje škole poljoprivrede, prehrane, veterine i uslužnih djelatnosti iz Sarajeva te Tehničkoj školi Banja Luka uručili smo čekove od 1.000 KM. U toj vrijednosti su ovim školama donirani proizvodi potrebni za uspješno obavljanje jednogodišnje praktične nastave. Vjerujemo da će učenicima ova podrška biti od pomoći u stjecanju novih znanja i drago nam je što možemo na ovaj način pomoći u njihovom profesionalnom usavršavanju”, kazala je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga dm-a.

U svim dm prodavnicama, uz UVIJEKPOVOLJNO sniženja, povodom dm beauty academy, od 3.11. do 5.11., za kupovinu make up proizvoda odabranih brendova i proizvoda za njegu lica iznad 35 KM, na poklon kupci dobivaju Lucky charm narukvicu s privjeskom.


Nazad
 




 
 
 
back to top