IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 23.11.2017 || Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |   ||
   

BiH: dm beauty academy

06.11.2017

Sarajevo, Besplatna šminkanja i savjetovanja vizažista, razmjena iskustava, testiranje proizvoda, savjetovanje za savršene obrve i manikuru, nagradna igra sa poklonima, dio su zabave upriličene 4.11.2017. -u SCC-u u okviru održavanja dana ljepote u organizaciji kompanije dm - beauty academy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovo je već peti, tradicionalni, događaj koji se početkom novembra održava u Sarajevu. Pod sloganom Trenuci, koje MI volimo ove godine upriličen je kao vrhunac istoimene kampanje. Ambasadorice kampanje, poznate bh. blogerice prisjetile su se ovom prilikom lijepih trenutaka uz koje ih vežu omiljeni make up proizvodi a ujedno su predstavljeni i novi trendovi.

Posjetioci su tako imali priliku danas upoznati i družiti se sa blogericama, Miom Kozo (@miakozo), Iman Karović (@iman.karovic), Ernom Saljević (@divaisback),  Selmom Aganagić – Gabela (@simply.selma), Ajlom Hodžić (@ma_petite_blog) i Hanom Velagić (@hanaluuluu) koje su s njima podijelile svoje make up savjete i trikove.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Druženje i dobra zabava, kao i ranijih godina, i ove su upotpunjeni društveno korisnim djelovanjem. Naime, kompanija dm je ovoga puta, donacijom proizvoda potrebnih za izvođenje praktične nastave za zanimanja kozmetički tehničar, podržala dvije srednje škole u BiH.

„Predstavnicima Srednje škole poljoprivrede, prehrane, veterine i uslužnih djelatnosti iz Sarajeva te Tehničkoj školi Banja Luka uručili smo čekove od 1.000 KM. U toj vrijednosti su ovim školama donirani proizvodi potrebni za uspješno obavljanje jednogodišnje praktične nastave. Vjerujemo da će učenicima ova podrška biti od pomoći u stjecanju novih znanja i drago nam je što možemo na ovaj način pomoći u njihovom profesionalnom usavršavanju”, kazala je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga dm-a.

U svim dm prodavnicama, uz UVIJEKPOVOLJNO sniženja, povodom dm beauty academy, od 3.11. do 5.11., za kupovinu make up proizvoda odabranih brendova i proizvoda za njegu lica iznad 35 KM, na poklon kupci dobivaju Lucky charm narukvicu s privjeskom.


Nazad
 



 
 
 
back to top