IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Svijet: Završen sajam prehrane Anuga 2017

12.10.2017

Tokom prethodnih pet dana posetioci su imali priliku da vide neke od vodećih proizvođača prehrane iz celog sveta. Glavne teme ovogodišnjeg sajma bile su održivost, kako je potražnja za konceptom održivosti uticala na inovacije i degradaciju brenda i koji su to drugi veliki trendovi koje možemo očekivati u budućnosti.

Posetioci sajma Anuga 2017 su imali priliku da vide i posete izlagače iz deset različitih prehrambenih kategorija, od kojih su svakako najveću pažnju privukili kategorije Anuga frozen food, Anuga drinks and hot beverages  kao i Anuga organic.

Anuga frozen food segmenat prehrane okupio je 563 izlagača na 28.000m2 izložbenog prostora. Posetioci su osim izlagača iz evropskih zemalja poput Belgije, Francuske, Grčke, Italije, Holandije i Portugala imali priliku da vide i učesnike iz Argentine, Ekvadora, Perua i SAD-a.

Najpoznatije svetske kompanije koje su izlagale na Anuga frozen food: 11er Nahtungsmittel, Agrarfrost, Ardo, Aviko, Erlenbacher, Gunnar Dafgard, Neuhauser, Pfalzgraf, Roncadin, Salomon Foodworld, Surgital, CPF, Delifrance i drugi.

Od predstavnika regiona bili su prisutni izlagači iz Srbije All Berries, Hibrid, Laki doo, Lucic Prigrevica, Master Fruits, Pik Becej Poljoprivreda, Planter LLC, Sicoberry, Vocar Joint Stock Company, Elixir food, Sirogojno Company, Strela LTD. Iz Makedonije: Rudine MM, Bio-fruit, Fruktana Ltd, iz Hrvatske Ragusa I Stil pekarna, a iz Slovenije Incom, Organika+  Nimrod, Panvita Mir, a iz BiH MBA Centar.

Anuga drink kategorija okupila je 576 izlagača iz celog sveta na 30.500m2 izložbenog prostora, među kojima su najpoznatiji;  Austria Juice, Baltika, Dohler, Gerolsteiner, Pfanner, Riha i Rauch. U kategoriji Anuga hot beverages bilo je prisutno 162 izlagača koji su bili smešteni na 8.500m2 izložbenog prostora. Među pristunima su bili DEK, Dr. Suwelack, Dilmah, Establecimiento Las Marias, Instanta i Pellini. Takođe, u ovoj segmentu bili su vrlo zanimljivi i izlagači iz Kine, Italije, Japana, Kolumbije, Južne Koreje, Šri Lanke, Turske i Tajvana.

Na Anuga organic trade show-u  250 izlagača predstavilo je svoje proizvode na 11.000m2. Najpoznatiji izlagači iz Nemače su bili Alb-Gold, Emils Bio Manufaktur, Ecofinia, Elbler, Followfood, My Chipsbox, Provianat, Tropicai, Weschler i Zabler. Iz italije bili su pristutni Polobio, Natura Nuova, Probios i Sipa. iz Holandije, Francuske i Belgije su bili:  Doens Food, De Smaakkspecialist, Spack, Tradin Organic, Sanorice, Trouw, Natur’Inov, Compagnie Biodiversite i slično.

Prema ocenama  organizatora broj posetilaca ovogodišnje Anuge premašio je rekord od preko 160.000 posetilaca.


Nazad
 



 
 
 
back to top