IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 21.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

BiH: Zanimljive teme i eminentni predavači

05.03.2018

mnoge zanimljive teme i predavače, među kojima su i dva eminentna key speakera Jean-Jacques Vandenheede, specijalista i nekadašnji Senior Consultant (Nielsen) iz Belgije, te Matthew Brown retail futurolog Echochamber iz Velike Britanije.

FMCG Summit, koji organizuje marketing agencije Altermedia i magazina InStore, osvrnut će se na trenutno stanje u industriji robe široke potrošnje, govorit će se o novim perspektivama, inovacijama i rješenjima koja nude bolje prodajne rezultate, kao i o razvojnim potencijalima koji mogu potaknuti snažniji rast i bolju optimizaciju troškova poslovanja.

Kakva je budućnosti retaila, koje su to nove potrebe kupaca, zašto trebamo obratiti više pažnje na vrijednostima brenda, promocije, kako unaprijediti optimizaciju procesa i digitalizaciju… samo su neke od tema FMCG Summita.

FMCG Summit svakako spada u obavezne događaje za sve proizvođače, trgovce, distributere, te stručnjake iz oblasti maloprodaje i marketinga ili sve one koji to žele postati, stoga se i ove godine očekuje dolazak oko 400 sudionika, kako iz BiH, tako i susjednih zemalja.

"Industrija robe široke potrošnje je itekako važna za naše tržište i kao takva zaslužuje ovakav događaj.

U trenutku u kojem se nalazi FMCG industrija, veliki je izazov napraviti programski interesantan sadržaj.  Zato smo se odlučili da on bude kombinacija u kojoj ćemo imati priliku čuti sve o novim svjetskim trendovima i primjere iz prakse o uspjehu lokalnih i regionalnih kompanija", kazao je Rešid Muratović, glavni  i odgovorni urednik magazina InStore i dodao:  "Cilj FMCG Summita je uvijek isti, želimo na ovaj način ostati u trendu, informisati tržišne takmace, educirati domaće proizvođače o tome kako napraviti iskorak i kako postati regionalno uspješan. Dosadašnja okupljanja industrije su pokazala da bez investicije u znanje teško možemo napredovati, a FMCG Summit je najbolje mjesto gdje ta znanja možemo, kako dobiti, tako i podijeliti s drugima."

Više informacija o temama, predavačima i kotizacijama na http://fmcg-summit.ba


Nazad
 



 
 
 
back to top