IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 18.12.2017 || Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   ||
   

BiH: Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca

20.11.2017

Ovaj dan se u svijetu obilježava u više od 60 zemalja, kao i u BiH. Tom prilikom, u Sarajevu sada već tradicionalno, uz mnoštvo informativno-edukativnog sadržaja, kako za muškarce, tako i za sve posjetioce, koji su 19.11. bili u TC Alta, održan je jedinstven događaj sa kojeg je poslana poruka o važnosti zdravlja muškaraca, prevenciji i borbi protiv raka prostate.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U Wilkinson kutku posjetioci su imali priliku osvojiti mnoštvo vrijednih poklona, te na zabavan način informisati se o trendovima brijanja u svijetu, Wilkinson inovacijama i aktivnostima koje su privukle najviše pažnje ovog dana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naime, centralni događaj bio je brijanje poznatog bh. novinara, čiji je zaštitni znak posljednjih pet godina bila brada. Na licu mjesta je demonstrirana snaga i moć novih Wilkinson proizvoda, u sklopu kampanje Wilkinson Xtreme 3 No.1 in Germany, gdje je u par poteza uklonjena brada s lica našeg Muhameda Mizića, i kreiran potpuno novi imidž.

 

Brojne kompanije iz BiH su prepoznale Dan muškaraca kao koristan i zanimljiv način da predstave svoje proizvode i usluge.

Do narednog dana muškaraca, ostanite dobri očevi, braće i muževi, vodite računa o svom zdravlju i uživajte u životu.

 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top