IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Vrijednost kategorije“kućna hemija“ varira

22.12.2015

Kućna hemija u FMCG sektoru zauzima veoma važan segment.  Kada je u pitanju bh. tržište vrijednost ove kategorije varira dok je potrošnja ostala ista, zaključak je učesnika današnje Talk IN Business konferencije gdje se govorilo o kategoriji „kućna hemija".

Ova kategorija ima prostora za rast i inovacije  ukoliko se bude redovno radilo na edukaciji potrošača. U interaktivnom dijelu ove konferencije razgovaralo se o edukaciji kao ključnom elementu koji je potreban kako bi se stvorile nove vrijednosti i novi potrošači. Tržišište BiH je otvoreno za inovacije, ali nije dovoljno edukovano o istim.

Ovaj događaj  istaknuo je najbolje prakse kompanija na kojoj je prisustovala vodeća industrija i poslovni stručnjaci iz ove oblasti.

Dali su se odgovori na aktuelna pitanja gdje su učesnici kroz interaktivni dio konferencije istražili najinspirativnije i praktične pristupe u izgradnji pozitivnog  poslovanja.

Konferenciji su prisustvovali svi značajniji proizvođači, distributeri, trgovci i vlasnici brendova ove kategorije.

Također na konferenciji učesnicima je prezentirana i nova LRC Business Intelligence platforma za informacije i analize, gdje su se učesnici upoznali sa ovim sistemom koji omogućava brz, jednostavan i pregledan uvid u stanje kompletnog tržišta, poslovanja konkurencije i dobavljača.


Nazad
 
Talk IN Business
 
 
 
back to top