IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 23.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

BiH: Voda koja osvaja u Avalonu

25.01.2018

Bosanskohercegovačka voda Oaza postala je oficijelno piće Avalon Sports & Health Club-a. Osim dostupnosti Oaze u Avalon Sports & Health Club-u, saradnja dva branda podrazumijeva i zajedničku provedbu zdravih projekata kao što su B2B RUN utrka, BORN2SKI Festival alpskog skijanja, i organizaciju drugih zanimljivih i zdravih evenata.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdrav način života je već odavno postao više od trenda, a Oaza i Avalon Sports & Health Club su brandovi koji zdravlje dižu na nivo lifestyle-a. Zato je sasvim prirodno da saradnja koju smo uspostavili bude fokusirana na potrebu dalje promocije zdravih navika kod zdravih ljudi. Podsjetila bih da smo početkom decembra plasirali novu 'Winter edition' pod sloganom 'Zima, zima, e pa šta je sa Oazom vesela je!', sa namjerom da na taj način pred početak zimske sezone fokus usmjerimo na sport, aktivan i zdrav život, te na druženje s djecom, izjavila je Senida Subašić brand manager kompanije Oaza.

 Kada se govori o jačanju svijesti o zdravom načinu života neizostavna tema je značaj hidratacije organizma. Upravo je Oaza sa svim njenim osobenostima zdrave vode podrška takvom načinu života. Naime, poznato je da se zbog brze apsorpcije vode u organizmu, voda Oaza posebno preporučuje sportistima i osobama koje se izlažu teškim fizičkim aktivnostima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ponosni smo na saradnju sa ovim vrhunskim domaćim brandom koji će zajedno sa nama raditi na promociji sporta, zdravlja i zdravog stila života.  Oaza – voda koja osvaja, će biti naš pratner u nizu projekata koji imaju za cilj široj javnosti približiti koncept zdravog stila života, važnost bavljenja sportom i važnost redovne hidratacije organizma.  Pored zastupljenosti u Avalon Centru, koji je omiljeno odredište za trening i relaksaciju mnogih naših sugrađana, zadovoljstvo nam je da će Oaza biti i zvanična voda BORN2SKI Festivala alpskog skijanja koji se održava od 22. do 25. februara ove godine na Bjelašnici i B2B RUN utrke, kazala je Amela Mehić marketing manager Avalon Centra. 

Izvorište vode Oaza nalazi se na mjestu izolovanom od savremenih zagađenja. Geografska istraživanja pokazuju izvanrednu nepropusnu strukturu zemljišta, štiteći podzemne vode od površinskog zagađenja. Prirodna zaštićenost podzemnih voda je jedna od osnovnih prednosti kvaliteta vode. Oaza je visokokvalitetna voda za piće sa odličnim organoleptičkim, fizičko – hemijskim i biološkim karakteristikama. Voda Oaza ima idealno izbalansiran odnos minerala, naročito kalcijuma i magnezija koji su veoma bitni za ljudski organizam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top