IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

BiH: Upoznajte žive enciklopedije FMCG industrije

20.03.2018

Četvrti FMCG Summit, koji će se održati 12. aprila u Hotelu Hills u Sarajevu, posjetit će mnogi istaknuti stručnjaci, a svakako se ističu dva eminentna key speakera Matthew Brown, retail futurolog Echochamber iz Velike Britanije i Jean-Jacques Vandenheede, specijalista i nekadašnji Senior Consultant (Nielsen) iz Belgije.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Matthew Brown je vlasnik londonske kreativne agencije Echochamber, koja od osnivanja 1999. godine, prati inovacije na svjetskim trgovačkim tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Redovan je keynote govornik na globalnim retail konferencijama, uključujući gostovanje na prošlogodišnjem prehrambenom sajmu Anuga 2017, održanom u Kelnu, također je bio govornik i na  četvrtom FMCG Summitu u Beogradu.

- Moj posao je da putujem po svijetu i promatram trgovački sektor. Za skoro 20 godina, posjetio sam sa svojom kamerom gradove i radnje širom svijeta kako bih analizirao i zabilježio iskustvo trgovaca. Dakle, moj posao je da prezentujem trendove na konferencijama i radionicama, da se konsultujem s klijentima u vezi sa specifičnim projektima i da organizujem maloprodajni safari u okviru kojeg vodim svoje klijente na ture po najboljim svjetskim trgovačkim gradovima. Stoga mi je veoma drago da sam 12. aprila u Sarajevu i da ćemo "iz prve ruke” razmijeniti znanje i iskustvo, kazao je Matthew Brown.

Jean Jacques Vandenheede je bio viši analitičar maloprodajne industrije za AC Nielsen Europe. U toj ulozi koristi sveobuhvatne resurse kompanije Nielsen na globalnoj razini, s posebnim naglaskom na Evropu kako bi se odredile promjene koje utječu na trgovinu maloprodajnim namirnicama. Nakon 41 godine s Nielsenom nastavio je biti strastven i znatiželjan u otkrivanju novih uglova i perspektive, tom fascinantnom kameleonu kojeg zovemo potrošačem.

- Na svakom tržištu postoje dobri trendovi i kompanije koje izvuku najbolje s tržišta, tako je i s bosanskohercegovačkim. Ono što je po meni najveći problem kod vas, kao i u regiji (čak i Evropi) jeste cijena. Sve aktivnosti okreću oko cijene kao najboljeg rješenja. Nazvao bih to bolešću svakog industrijskog okruženja, jer sve pokušavaju gledati sa stanovništva cijene. O tome ću detaljno govoriti na svom predavanju, rekao je Jean Jacques.

FMCG Summit, koji organizuje marketing agencije Altermedia i magazin InStore, osvrnut će se na trenutno stanje u industriji robe široke potrošnje, govorit će se o novim perspektivama, inovacijama i rješenjima koja nude bolje prodajne rezultate, kao i o razvojnim potencijalima koji mogu potaknuti snažniji rast i bolju optimizaciju troškova poslovanja.

Treba napomenuti da će vlasnici prvih 30 kotizacija, na poklon će dobiti knjigu dr Darka Vaselića „Shopper Marketing uticaj na Category Management". Autor je doktorirao na ovoj temi, koja pokazuje kako sinergija između ova dva koncepta unapređuje efektivnost, efikasnost i profitabilnost FMCG industrije. Ovim radom Vaselić je dao veliki doprinos u praksi iskoristivom znanju u oblasti FMCG industrije. 

Više informacija o programu, predavačima i kotizacijama na www.fmcg-summit.ba

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Nazad
 



 
 
 
back to top