IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 20.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

BiH: Trenuci, koje MI volimo

04.10.2017

Kao trendseter na području njege i ljepote, kompanija dm i ove jeseni, u okviru dm look kampanje, donosi mnoštvo savjeta, preporuka i noviteta koji će zasigurno biti inspiracija mnogim damama. Zaštitna lica kampanje su poznate bh. blogerice Mia Kozo (@miakozo) za Deborah Milano, Iman Karović (@iman.karovic) za L'Oréal Paris, Erna Saljević (@divaisback) za Max Factor, Selma Aganagić – Gabela (@simply.selma) za trend IT UP, Ajla Hodžić (@ma_petite_blog) za Rimmel Londnon i Hana Velagić (@hanaluuluu) za Maybelline. Kampanjom Trenuci, koje MI volimo kompanija dm želi potaći žene da se prisjete lijepih trenutaka iz prošlosti koje su obilježili omiljeni proizvodi make up-a. A tih posebnih trenutaka prisjetile su se i bh. blogerice, bilo da se radi o prvom izlasku s dečkom na kojem su nosile omiljeni ruž za usne ili rumenilo koje im je mama nanosila dok su bile male. Uz to, blogerice su podijelile i svoje savjete i trikove za nanošenje make up proizvoda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Da bi vaše usne izgledale punije i seksipilnije moj savjet je da primjenite apsolutni trend, a to su ombre lips. Koristite dvije nijanse ruža. Tamniju nanesite na kraj usana, a svjetliju nijansu na unutrašnjost", preporučila nam je Mia Kozo i dodala kako, nakon što je otkrila dugotrajan ruž za usne, više ne mora birati između poljupca i make up-a.

 „Primjenom savjeta blogerica neka trenuci koje volite budu dio uspomena kada ste, noseći svoj omiljeni ruž ili drugi make up proizvod, bile voljene, sretne, uspješne i zadovoljne. Dopustite da vas naše blogerice inspirišu svojim pričama te uz sniženja u dm prodavnicama odaberite svoj omiljeni make up proizvod i kreirajte look za pamćenje" poručila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a.

Savjete blogerica kao i njihove emotivne trenutke na koje ih podsjeća njima omiljeni make up proizvod možete pronaći na dm online kanalima, a kako bi uvijek bile spremne za trenutke koje želite pamtiti, kompanija dm vam, od 4.10. do 31.10., za kupovinu odabranih make up proizvoda i proizvoda za njegu lica u iznosu od 35 KM ili više, poklanja Power for Beauties – prenosni punjač za mobitel.

 

 



Nazad
 



 
 
 
back to top