IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 23.11.2017 || Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |   ||
   

BiH: Trenuci, koje MI volimo

04.10.2017

Kao trendseter na području njege i ljepote, kompanija dm i ove jeseni, u okviru dm look kampanje, donosi mnoštvo savjeta, preporuka i noviteta koji će zasigurno biti inspiracija mnogim damama. Zaštitna lica kampanje su poznate bh. blogerice Mia Kozo (@miakozo) za Deborah Milano, Iman Karović (@iman.karovic) za L'Oréal Paris, Erna Saljević (@divaisback) za Max Factor, Selma Aganagić – Gabela (@simply.selma) za trend IT UP, Ajla Hodžić (@ma_petite_blog) za Rimmel Londnon i Hana Velagić (@hanaluuluu) za Maybelline. Kampanjom Trenuci, koje MI volimo kompanija dm želi potaći žene da se prisjete lijepih trenutaka iz prošlosti koje su obilježili omiljeni proizvodi make up-a. A tih posebnih trenutaka prisjetile su se i bh. blogerice, bilo da se radi o prvom izlasku s dečkom na kojem su nosile omiljeni ruž za usne ili rumenilo koje im je mama nanosila dok su bile male. Uz to, blogerice su podijelile i svoje savjete i trikove za nanošenje make up proizvoda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Da bi vaše usne izgledale punije i seksipilnije moj savjet je da primjenite apsolutni trend, a to su ombre lips. Koristite dvije nijanse ruža. Tamniju nanesite na kraj usana, a svjetliju nijansu na unutrašnjost", preporučila nam je Mia Kozo i dodala kako, nakon što je otkrila dugotrajan ruž za usne, više ne mora birati između poljupca i make up-a.

 „Primjenom savjeta blogerica neka trenuci koje volite budu dio uspomena kada ste, noseći svoj omiljeni ruž ili drugi make up proizvod, bile voljene, sretne, uspješne i zadovoljne. Dopustite da vas naše blogerice inspirišu svojim pričama te uz sniženja u dm prodavnicama odaberite svoj omiljeni make up proizvod i kreirajte look za pamćenje" poručila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a.

Savjete blogerica kao i njihove emotivne trenutke na koje ih podsjeća njima omiljeni make up proizvod možete pronaći na dm online kanalima, a kako bi uvijek bile spremne za trenutke koje želite pamtiti, kompanija dm vam, od 4.10. do 31.10., za kupovinu odabranih make up proizvoda i proizvoda za njegu lica u iznosu od 35 KM ili više, poklanja Power for Beauties – prenosni punjač za mobitel.

 

 



Nazad
 



 
 
 
back to top