IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Sarajevski kiseljak na novom tržištu Bliskog Istoka

08.08.2017

Nakon uspješne saradnje i početka izvoza u Saudijsku Arabiju, mineralna voda Sarajevski kiseljak od sada i na novom bliskoistočnom tržištu – Iraku.

Prva isporuka sa proizvodima Sarajevskog kiseljaka je već na putu prema Iraku i pojaviće se na policama trgovina za nekoliko dana. Izvoz na novo tržište je dogovoren u saradnji sa distributerom za iračko tržište, partnerskom kompanijom Emart AL-Khaleej co. Etiketa na bocama Sarajevskog kiseljaka je prilagođena komunikaciji na arapskom jeziku.

„Otvaranje novih tržišta je još  jedna potvrda kvalitetnog proizvoda koji je međunarodno prepoznat.  Izvoz u Irak predstavlja novi uspjeh naše kompanije koji će se sigurno pozitivno odraziti na izvozne rezultate koji imaju dvoznamenkast rast u odnosu na isti period prošle godine.Mi nećemo stati na ovome, te ćemo i dalje tragati za novim prilikama." izjavio je ovom prilikom Davor Čičić, direktor prodaje i marketinga u kompaniji Sarajevski kiseljak.

Sarjevski kiselajak trenutačno više od 30% od ukupne vlastite proizvodnje plasira na  tržišta Saudijske Arabije, Hrvatske, Švedske, SAD-a, Kanade, Australije, Austrije, Makedonije, Crne Gore, Nizozemske, Srbije,Danske, Litve i Slovenije. 


Nazad
 




 
 
 
back to top