IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Sarajevo Marketing Summit 2017

10.10.2017
 
 

 
Poslovno okruženje je izuzetno dinamično. Cash-flow problemi, još jača konkurencija, sve zahtjevniji potrošači, promjene poslovnih modela, digitalna transformacija, izuzetna brzina inovacija… sve su to izazovi koje susrećemo danas u poslu. Izuzetni zahtjevi.
 
Ali ovo nije loša vijest. Suprotno, svi ovi izazovi su idealna prilika za marketare. Sve ovo su prilike u kojima marketari mogu napraviti potez više, napraviti iskorak od konkurencije i osvojiti više potrošača, osvojiti lidersku poziciju u kompaniji.
 
Marketar ima, zbog izuzetne poslovne dinamike, priliku da napravi nešto više od svog brenda i od svoje karijere. Kako to postići? O tome ćemo govoriti na konferenciji. Govorit ćemo o primjerima marketara koji su već napravili korak naprijed, koji su uspjeli u BiH, regiji i svijetu. Šta je to njima slično? Šta možemo naučiti iz njihovih priča? Kakav treba biti marketar, da bi mogao pokrenuti kompaniju naprijed, podignuti brend na višu razinu.
 
Kako marketar može napraviti korak dalje u svojoj karijeri? Kako stvarno koriste digitalizaciju i kako obuhvaćaju digitalni svijet? Kako kreiraju nove proizvode koji imaju uspjeh na tržištima? Kako njima uspijeva na stranim tržištima s ograničenim resursima? Dođite na Marketing Summit 2017 i dobit ćete odgovore na ova pitanja. Upoznajte i postanite Marketing Superstar.

Nazad
 
Marketing Summit
 
 
 
back to top