IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 16.07.2018 || Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |   ||
   

BiH: Sarajevo 12. aprila postaje centar FMCG industrije

15.03.2018

Najveći domaći, regionalni i svjetski stručnjaci iz FMCG industrije okupit će se 12. aprila u Sarajevu na FMCG Summitu, gdje će razgovarati o vječitim pitanjima koja muče trgovce, proizvođače i distributere.

Tako će Darko Lukić, marketing konsultant i magistar ekonomskih nauka, inače savjetnik mnogim vodećim kompanijama iz Srbije i regiona, govoriti o temi kako digitalizacija utječe na FMCG industriju. U prezentaciji ćemo vidjeti koji sve trendovi utječu na FMCG brendove i kakve posljedice bi mogli imati u budućnosti. Ovo će biti izuzetno interesantno i veoma korisno izlaganje za sve koji žele ostati uspješni u ovoj industriji.

Nedavno je velika turska kompanija „pladis" objavila da je potpisala ugovor sa novim distribucijskim kompanijama u Bosni i Hercegovini. Predstavnik „pladisa" za Istočnu Evropu i Rusiju Murat Akkaya, također dolazi na Summit gdje će govoriti o temi "Kako efikasno iskoristiti digitalne medije u Istočnoj Evropi. Prezentacija obuhvata regionalnu i globalnu praksu „pladisa" u digitalnoj komunikaciji.

 

Vlasnik i generalni direktor agencije „Promo.fil" u Sloveniji i Hrvatskoj Patrik Zupančič sa svojih 25 godina iskustva u prodaji svakako spada u predavače koji se moraju poslušati.

Zupančič će iz praktičnih iskustava govoriti o outsourcingu prodaje u FMCG. U prezentaciji ćemo vidjeti primjer kako je moguće u FMCG-ju outsourcati prodaju na terenu. Koje su koristi outsourcinga i šta je važno za uspjeh tog modela.

Antonio Zrilić, osnivač firme „Logiko Consulting" će nam kroz nekoliko primjera i metoda pokazati kako optimizirati portfolio proizvoda, te kakve su koristi od fokusiranja na proizvode koji donose najveći promet i dobit. Kompanije trebaju podržati proizvode koji omogućavaju rast jer sebi danas niko ne može priuštiti rasipanje resursa na proizvode koji stvaraju gubitak i izvlače gotovinu. Vidjet ćemo nekoliko primjera iz regije i praktičnih uputa kako bi o tim izazovima trebao razmišljati direktor, komercijalni direktor ili KAM.

Najviše pažnje će zasigurno privući i dva key speakera, Jean Jacques Vandenheede (viši analitičar maloprodajne industrije za AC Nielsen Europe), iz Belgije, koji će govoriti o temi "Prodaja jedan na jedan” i velikim promjenama koje dolaze, te Matthew Brown (maloprodajni futurolog) iz Velike Britanije, koji će govoriti o ''Novoj praktičnosti - od maloprodaje do "Me-Tail”.

"Kako graditi bolje brendove uz pomoć prstiju i LEGO SERIOUS PLAY kockica”, tema je Ismira Omeragića iz Valicona koji će nam pokazati da Lego kockice nisu jedino rezervisane za djecu koja se igraju, grade i kreiraju, vidjet ćemo kako je LEGO SERIOUS PLAY vrlo ozbiljna igra koju su sa velikim uspjehom koristile velike globalne korporacije i organizacije, poput NASA, Google, Coca-Cola, Unilever i sl.

Kako je DonatMg izborio poziciju jednaku poziciji Evian ili kako je Argeta uspjela na području gdje potrošači nisu imali navike uživati paštetu i hljeb, prezentovat će nam Emir Hrković iz Atlantic Grupe. U prezentaciji ćemo upoznati više od 20 godina iskustva rada na tržištima Rusije i nekadašnje Ruske federacije. Vidjet ćemo i kako možemo koristiti infrastrukturu i znanje koje je izgradila Atlantic Grupa na tim tržištima. Svakako izuzetno interesantno i korisno za sve koji žele biti još uspješniji van BiH.

 

I za kraj veliko finale!


Nazad
 




 
 
 
back to top