IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 16.07.2018 || Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |   ||
   

SARAJEVO: Potpuno novi doživljaj kupovine uskoro u Super Konzumu Ložionička

12.12.2016

Super Konzum u Sarajevu na adresi Ložionička 16, na mjestu nekadašnjeg Family Centra,  ovog mjeseca otvara svoja vrata. U skladu sa najboljim svjetskim praksama maloprodajnih lanaca, prodavnica je prilagođena potrebama kupaca i donosi sasvim novi doživljaj kupovine s asortimanom od preko 30 000 artikala.

„U ponudi će se naći brojni svjetski  brendovi koje ranije nismo mogli kupiti na ovim prostorima, a cjelokupan ambijent dobit će potpuno novu dimenziju, zahvaljujući  posebno osmišljenom dizajnu koji  će kupcu omogućiti  ljepšu, ugodniju i jednostavniju kupovinu," istakla je Amra Karahmetović, PR Konzuma BiH.

Preuređena prodavnica u Ložioničkoj  donosi i  mnogo tehnoloških noviteta za ugodniju  i lakšu kupovinu uz značajnu uštedu vremena. Dok pametna kolica navode kako doći do željenog proizvoda i automatski očitavaju cijenu artikla, inovativno rješenje  „self checkout" omogućit će kupcima da sami skeniraju proizvode koje kupe, čime će izbjeći duža čekanja na blagajni.

Ovo su samo neka od iznenađenja koje će uskoro kupci moći doživjeti.



Nazad
 




 
 
 
back to top