IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 16.07.2018 || Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |   ||
   

BiH: Osnaživanje domaće proizvodnje

19.03.2018

S ciljem podrške razvoja domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu, kompanija dm pokrenula je društveno odgovornu inicijativu Startajmo {ZAJEDNO} koja našim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica.

Na današnjoj konferenciji za medije u Sarajevu, dm je pozvao proizvođače koji se bave proizvodnjom hrane, dodataka prehrani, bezalkoholnih pića i čajeva te proizvoda za njegu tijela, lica i kose, a koji, kao pravno lice na teritoriji BiH nisu registrovani duže od tri godine, da svoje proizvode prijave na dm platformu {ZAJEDNO}; www.dm-zajedno.ba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 „U našoj poduzetničkoj filozofiji smo si uzeli za zadatak da kao gospodarska zajednica oplemenimo potrošačke potrebe naših kupaca te da uzorno djelujemo u našem okruženju. Mišljenja smo da to podrazumijeva da našim kupcima pojačano nudimo kvalitetne proizvode domaćeg podrijetla. Na taj način možemo potaknuti procese u BiH, koji će stvoriti dodatna radna mjesta ili osigurati postojeća. Svjesni smo činjenice da je održivi razvoj moguće osigurati ulaganjem u razvoj domaće proizvodnje te smo pokrenuli inicijativu kojom ćemo podržati lokalnu proizvodnju i povećati kvalitetu ponude domaćih proizvoda", izjavio je direktor kompanije dm drogerie markt BiH, Damir Šlosel.  

Jedan od osnovnih kriterija za odabir jeste da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže najmanje 42% udjela sirovine porijeklom iz BiH te da nisu uvršteni u ponudu niti jednog bh. trgovačkog lanca. Poželjno je da budu ekološki prihvatljivi te da ne utiču negativno na zdravlje čovjeka ili na okolinu prilikom procesa proizvodnje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Putem ove inicijative dm želi pružiti podršku dobrim idejama i domaćim proizvođačima da svoje kvalitetne i domaće proizvode uspješno predstave na tržištu. „U tome ih možemo podržati svojim dosadašnjim iskustvom poslovanja. Kroz saradnju sa domaćim proizvođačima nastojat ćemo premostiti izazove s kojima smo se susretali poput diskontinuiteta u isporuci i oscilacija u kvaliteti proizvoda", istakla je Admira Isaković, članica Uprave i voditeljica Nabave i Marketinga dm-a.

Prijave će biti otvorene do 6.5.2018. godine, nakon čega slijedi provjera i selekcija u uži izbor, a finalno proglašenje odabranih proizvoda planirano je 5.7.2018. godine. U žiriju koji će odlučivati o odabiru proizvoda planiranih za uvrštavanje u dm asortiman, osim predstavnika dm-a, bit će još predstavnik Fondacije Mozaik, koja će pružiti partnersku podršku u realizaciji inicijative, te nutricionista, tehnolog i predstavnik Udruženja poslodavaca.

U ime Fondacije Mozaik na konferenciji za medije obratio se direktor Zoran Puljić: „Značaj dm-ove inicijative ogleda se u podršci domaćoj proizvodnji i ulaganju u razvoj bh. tržišta. I ne samo to, bogato iskustvo i znanje koje dm posjeduje pomoći će onima koji su tek zakoračili u poduzetništvo. Obzirom da i mi u svakodnevnom radu nastojimo dati podršku mladim poduzetnicima i dobrim idejama, partnerstvo s dm-om bio je prirodan korak."   

Do uvrštavanja proizvoda u dm asortiman, početkom 2019. godine, proizvođače očekuje podrška dm kompanije u vidu savjetovanja i mentoringa tokom različitih procesa pripreme proizvoda za nastup na tržištu.

„Punu podršku odabranim proizvođačima ponudit ćemo u različitim fazama – od razvoja dizajna i vizuelnog identiteta proizvoda do njihove promocije. U našem zajedničkom radu prenijet ćemo znanja i iskustva u istraživanju tržišta za potrebe razvoja proizvoda, pružiti pomoć prilikom procesa specifičnih certificiranja, skladištenja i distribucije robe te sezonskog ili trajnog plasiranja proizvoda u dm prodavnice u BiH", izjavila je Irma Zolj-Džeko, asortiman menadžerica dm-a.

Nakon što odabrani proizvodi zauzmu svoje mjesto na dm policama širom BiH, uslijedit će dodatna podrška dm-a pokretanjem promotivne kampanje usmjerene na unapređenje prodaje domaćih proizvoda. Na taj način dm će pozvati sve kupce da izborom prilikom kupovine direktno podrže osnaživanje domaće proizvodnje te prema vlastitim potrebama i željama nastave kreirati ponudu dm-a.


Nazad
 




 
 
 
back to top