IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 20.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

BiH: Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol

26.10.2017

Potpisivanjem Ugovora o poslovnoj saradnji na svečanosti u predivnom ambijentu sarajevskog restorana 4 sobe gospođe Safije, ozvaničeno je novo partnerstvo kompanije Super Kartica sa HoldINA i Energopetrol grupom, koje će donijeti još više pogodnosti za članove PikaKartica programa i kupce HoldINA i Energopetrol benzinskih stanica. Ugovor su potpisali direktor društva Super Kartica d.o.o. g. Boris Barić i direktor društava HoldINA d.o.o. i Energopetrol d.d. g. Ante Aralica i tako ozvaničili početak buduće uspješne poslovne saradnje. Prilika je to da članovi PikaKartice, najveće koalicionog programa lojalnosti u Bosni i Hercegovini, uz sve pogodnosti koje su im do sada pružali partneri Konzum, Mercator, Gazprom i NIS Petrol benzinske stanice, HT Eronet, Intersport, Modiana i Kompas, uživaju u izvrsnim pogodnostima koje im donose novi partneri u programu – INA i Energopetrol benzinske stanice.

 

 „Holdina i Energopetrol kroz saradnju sa PikaKartica programom lojalnosti našim kupcima pruža još jednu platformu za ostvarivanje dodatnih pogodnosti prilikom kupovine na Ina i Energopetrol benzinskim stanicama. Naše kompanije su u fokus svog poslovanja uvijek stavljale kupca kroz kvalitet proizvoda i usluga koje pružamo i to je još jedan od razloga zbog kojeg se radujemo ovoj saradnji", izjavio je g. Ante Aralica.

Novi partneri u programu – Holdina i Energopetrol su jedna od najvećih naftnih kompanija u BiH i regionu. Članice su MOL Grupe koja upravlja sa više od 1.600 benzinskih stanica i zapošljava više od 34.000 djelatnika na području EMEA regije (Evropa, Bliski Istok i Afrika), od čega je više od 100 benzinskih stanica i više od 1.000 djelatnika na tržištu Bosne i Hercegovine. Sa tradicijom dugom 57 godina, INA i Energopetrol benzinske stanice se odlikuju vrhunskom kvalitetom goriva, besprjekornom uslugom, kao i stalnim poslovnim inovacijama.

„PikaKartica program lojalnosti je u protekle tri godine članovima u BIH donio mnoštvo novih partnera i pogodnosti, te izrastao u najveći koalicijski program lojanosti u našoj zemlji. Danas brojimo više od 400.000 članova programa što je samo po sebi najveće priznanje koje smo mogli dobiti. Sa ovim novim partnerstvom korisnicima nudimo još više pogodnosti na više od 500 prodajnih mjesta. Osobno mi je velika čast i priznanje sklopiti ovaj ugovor o suradnji sa najvećom retail naftnom kompanijom. INA i EP kao grupa na tržištu BIH su postavili nove standarde poslovanja i donijeli svjetske trendove u naše okruženje te omogućili korisnicima posebno iskustvo kupovine diljem BIH.", istakao je g. Boris Barić. 

Poslovna godina prepuna izazova donosi članovima  Pika Kartice mnogo noviteta, ne samo u pogledu novih partnera, već i dodatnih pogodnosti. Tako će krajem godine biti lansirana nova mobilna aplikacija, posebno prilagođenja mlađoj skupini korisnika, putem koje će članovi programa moći upravljati svojim korisničkim računima, iskorištavati svoje nagradne kupone i upoznavati se sa aktuelnostima. U idućoj poslovnoj godini je planirano primjenjivanje omni channel poslovnog modela, kada će svi korisnici moći iskorištavati svoje novčane kupone putem kartice, što će u konačnici rezultirati boljim korisničkim iskustvom.

Uzimajući u obzir dosadašnje rezultate Pika Kartica programa lojalnosti, kao i sve aktivnosti vezane uz inovacije i povećanje liste pogodnosti za svoje članove, Pika Kartica definitivno predstavlja polugu za lojalnost kupaca i jednu od ključnih prednosti svih partnera u programu u odnosu na konkurenciju.


Nazad
 



 
 
 
back to top