IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 23.11.2017 || Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |   ||
   

BiH: Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite

02.10.2017

U prodavnice širom Bosne i Hercegovine s dolaskom jeseni stižu i dvije nove „Maggi" krem supe – „Brokoli s mrkvom i sirom" i „Špinat s pavlakom", koje predstavljaju ukusan izvor bjelančevina.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nove supe dio su proširenog asortimana „Maggi" proizvoda s oznakom „Jednostavno dobro". Pod ovom oznakom nalaze se proizvodi koji sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke poput špinata, praziluka, brokule, mrkve, vrhnja za kuhanje i sira.

„Unaprijedili smo ’Maggi’ supe tako da one sada sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke, poput onih koje mogu pronaći u svom kuhinjskom ormariću. Naš cilj je da na taj način unaprijedimo cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine, uklanjanjem sastojaka koje potrošači ne prepoznaju lako i zamjenjivanjem s onima koje znaju i vole. Intenzivno radimo na smanjenju soli, šećera i zasićenih masnih kiselina u proizvodima, kao i povećavanju udjela povrća, cijelih žitarica, mahunarki i sjemenki, uklanjanju vještačkih boja. Ovo je veliki iskorak za čitavu kategoriju, a kojim želimo da pomognemo potrošačima da pripreme jela i da uživanje u jelu bude još ukusnije i zdravije", ističe Renata Matusinović, izvršna direktorica poslovne kategorije kulinarskog asortimana Nestlé Adriatic.

Ukusi i preferencije lokalnih potrošača imaju veliku ulogu u kreiranju proizvoda. Upravo su lokalni potrošači bili ključni za razvoj novih „Maggi" supa. Naime, kompanija Nestlé je sprovela istraživanje među više od 2.200 potrošača u regionu, kako bi saznala u kojoj mjeri čitaju deklaracije proizvoda i koliko su im razumljive, s namjerom da sastojke koji su potrošačima nerazumljivi zamijeni poznatim, onim s kojima se svakodnevno susreću u svojim kuhinjama, poput začina i povrća.

Samo u posljednjih pet godina, kompanija Nestlé je u regionu Adriatic sprovela više od 150 istraživanja potrošača (produkt i koncept testovi, navike i preferencije potrošača) u kojima je učestvovalo ukupno nešto više od 100.000 potrošača Kroz navedena istraživanja pruža im se prilika da ocijene Nestlé proizvode prije nego što se plasiraju na tržišta ovog regiona, a s ciljem ne samo odabira najbolje recepture, već i unapređenja samih proizvoda, kako bi se maksimalno zadovoljile potrebe i preferencije lokalnih potrošača.

 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top