IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite

02.10.2017

U prodavnice širom Bosne i Hercegovine s dolaskom jeseni stižu i dvije nove „Maggi" krem supe – „Brokoli s mrkvom i sirom" i „Špinat s pavlakom", koje predstavljaju ukusan izvor bjelančevina.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nove supe dio su proširenog asortimana „Maggi" proizvoda s oznakom „Jednostavno dobro". Pod ovom oznakom nalaze se proizvodi koji sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke poput špinata, praziluka, brokule, mrkve, vrhnja za kuhanje i sira.

„Unaprijedili smo ’Maggi’ supe tako da one sada sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke, poput onih koje mogu pronaći u svom kuhinjskom ormariću. Naš cilj je da na taj način unaprijedimo cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine, uklanjanjem sastojaka koje potrošači ne prepoznaju lako i zamjenjivanjem s onima koje znaju i vole. Intenzivno radimo na smanjenju soli, šećera i zasićenih masnih kiselina u proizvodima, kao i povećavanju udjela povrća, cijelih žitarica, mahunarki i sjemenki, uklanjanju vještačkih boja. Ovo je veliki iskorak za čitavu kategoriju, a kojim želimo da pomognemo potrošačima da pripreme jela i da uživanje u jelu bude još ukusnije i zdravije", ističe Renata Matusinović, izvršna direktorica poslovne kategorije kulinarskog asortimana Nestlé Adriatic.

Ukusi i preferencije lokalnih potrošača imaju veliku ulogu u kreiranju proizvoda. Upravo su lokalni potrošači bili ključni za razvoj novih „Maggi" supa. Naime, kompanija Nestlé je sprovela istraživanje među više od 2.200 potrošača u regionu, kako bi saznala u kojoj mjeri čitaju deklaracije proizvoda i koliko su im razumljive, s namjerom da sastojke koji su potrošačima nerazumljivi zamijeni poznatim, onim s kojima se svakodnevno susreću u svojim kuhinjama, poput začina i povrća.

Samo u posljednjih pet godina, kompanija Nestlé je u regionu Adriatic sprovela više od 150 istraživanja potrošača (produkt i koncept testovi, navike i preferencije potrošača) u kojima je učestvovalo ukupno nešto više od 100.000 potrošača Kroz navedena istraživanja pruža im se prilika da ocijene Nestlé proizvode prije nego što se plasiraju na tržišta ovog regiona, a s ciljem ne samo odabira najbolje recepture, već i unapređenja samih proizvoda, kako bi se maksimalno zadovoljile potrebe i preferencije lokalnih potrošača.

 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top