IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 18.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

BiH: Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“

09.08.2018

Od 9. do 20. augusta vožnja od Vijećnice do Dobrinje u dva i tri sata iza ponoći

Glavni bh. grad u predstojećem periodu zasigurno će biti centar sjajnih dešavanja i dobre zabave, za što su ljubitelji noćnog provoda odavno spremni.  Kako bi zabava u kasne noćne sate bila bez brige o povratku kući, kompanija Carlsberg BH sa brendom Tuborg i ove godine uvodi vanrednu gradsku noćnu vožnju. Kružna linija bit će aktivna od Vijećnice do Dobrinje, a planirane su dvije noćne vožnje. Od četvrtka, 9.8., do ponedjeljka, 20.8., Tuborg bus vozit će u dva i tri sata iza ponoći.

 

Vanredne gradske vožnje se realizuju u okviru društveno-odgovorne kampanje #You drink, we drive, čiji je cilj upozoriti na zabranu i rizik upravljanja motornim vozilima nakon konzumacije alkohola. Umjesto karte, putnicima na pokaz tražit će se Tuborg čep.

 „Sarajevo ljeti nudi mnogo zanimljivih i atraktivnih prilika za odličan noćni provod. Noćne gradske linije u Tuborg autobusu prošle godine su se pokazale potrebne i veoma popularne, te smo i ove godine odlučili da našim građanima i turistima olakšamo i omogućimo pouzdan prevoz u kasne noćne sate, kada gradski saobraćaj inače ne radi. Kampanju realizujemo pod motom „You drink, we drive” jer želimo podsjetiti da sigurna vožnja ne smije uključivati alkohol”, izjavio je Amir Tobudić, direktor Carlsberg BH d.o.o.

Iz Carlsberga također poručuju da u Tuborg busu putnike očekuju i zanimljive aktivacije tokom vožnje. Svi putnici će moći pristupiti muzičkoj wi-fi platformi u busu. Ovu kampanju podržala je i kompanija Info Media Group, zaslužna za brendiranje autobusa.

 

 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top