IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!

22.02.2018

Prodajni podaci kompanije  Mast-Jägermeister pokazali su da su SAD, Njemačka i Velika Britanija top 3 države po prodaji Jägermeistera u svijetu. Kada se priča o konzumaciji po glavi stanovnika, a često je to vrlo jasniji pokazatelj, regija u kojoj se nalazimo odlično stoji. Tako se Slovenija nalazi na visokom, drugom mjestu, susjedna Hrvatska na sedmom mjestu, dok je Bosna i Hercegovina na petnaestom mjestu u svijetu u  ispijanju Jägermeistera po glavi stanovnika godišnje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jägermeister se danas izvozi u preko 120 zemalja u svijetu, sa preko 91 miliona prodanih boca i zauzima 8. mjesto u prvih 10 premium žestokih pića. Kompanija Mast postala je vlasnik dotadašnjih distribucijskih kompanija u Velikoj Britaniji i SAD-u, te tako osigurala vlasništvo i kontrolu nad 3 najveća tržišta za svoj brand. Godina pred nama posebna je za Jägermeister brand u našoj zemlji, jer će obilježiti dvadeset godina prisutnosti na ovom tržištu.

Već dugi niz godina, Jägermeister je najprodavanije inozemno premium žestoko piće u BIH i osmo najprodavanije u svijetu. Namjenjen je svim istančanim nepcima i rado je viđen gost u mnogim barovima, klubovima i restoranima.

Broj jedan na društvenim mrežama

Jägermeister je globalno brend koji pored velike prodaje bilježi uspjehe i na društvenim mrežama sa uvijek neobičnim vidovima promocije. Sa preko 5,5 miliona fanova na Facebook stranici, i 220k followera na Instagramu, Jägermeister je briljirao na društvenim mrežama u povezivanju sa milenijelsima koji su zapravo njegova targetna skupina. Prošlogodišnje istraživanje stranice Thespirtitsbusiness.com, pokazalo je da je upravo Jägermeister broj jedan brand u nastupu na društvenim mrežama, među premium alkoholnim brandovima u svijetu.

2017. – najuspješnija godina Jägermeistera u BIH

Jägermeister je u našoj državi u prošloj godini premašio brojku od 400.000 prodanih boca, što je najveći prodajni uspjeh u 20 godina prisutnosti na BIH tržištu. Tajna uspjeha brenda Jägermeister leži u inovativnom, trendovskom komuniciranju sa svojom targetnom skupinom. Prva modna linija majica urađena u suradnji sa bh. streatwear brendovima Molimao i Revolt Clothing, atraktivan Image event u Sarajevu za vrijeme SFF-a, projekti relizovani kroz društvene mreže brenda, sveprisutne promocije praćene posebnim timom hostesa – Jägeretta, sponzorisanje vodećih muzičkih festivala u zemlji, još jednom su pozicionirali brend kao inspirativan kada je riječ o marketinškom pozicioniranju.

Međutim, konzumira li se Jägermeister na pravi način?

U Bosni i Hercegovini još uvijek nije dovoljno razvijena svijest pravilnog ispijanja Jägermeistera, pa ćete tako vjerovatno u većini lokala u kojima ga naručite dobiti svoj Jäger poslužen s ledom i kriškom limuna. Međutim, po preporuci proizvođača, Jägermeister se pije čist, ledeno hladan, "na ex”  (tzv. shot), s fokusom na njegov čisti okus serviran u originalnoj Jägermeister shot čaši. 56 različitih biljaka, cvjetova, voća i korjenja iz više od 31 zemlje svijeta (među kojima su tragovi citrusa, đumbira i zvjezdastog anisa najistaknutiji) stvaraju kompleksan i jedinstven, blago gorak okus.

Da bi se postigla idealna temperatura, proizvođači su dizajnirali posebnu mašinu za hlađenje i sipanje koja omogućava serviranje i konzumaciju na -18° C. Tap mašina revolucionarni  je proizvod ove kompanije čiji je naum bio da u ugostiteljstvu ovaj biljni liker uvijek bude u vidokrugu i pri ruci istinskim ljubiteljima Jägermeistera kako bi bili sigurni da je ohlađen i poslužen na pravoj temperaturi. Sljedeći put kad uđete u vaš omiljeni lokal, obratite pažnju stoji li na šanku tap mašina i zatražite svoj ledeno-hladan shot.

Prije sipanja u posebno dizajnirane i prepoznatljive zelene boce koje bez problema mogu podnijeti niske temperature, baza ovog biljnog likera prolazi kroz filtriranje, te se pohranjuje u 450 hrastovih bačvi kapaciteta 3,7 miliona litara, u kojima sazrijeva godinu dana tokom kojih prolazi 383 provjere kvaliete.

Pored svega, najvažnije je istaći da brand kroz sve svoje aktivnosti uvijek promovira i poziva na odgovorno konzumiranje alkohola.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top