IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Svijet: Istraživanje: Deset tehnoloških trendova u 2014. godini

23.12.2013
Kako se 2013. godina približava kraju, Ericsson CunsumerLab sproveo je istraživanje u kojem je identifikovao deset tehnoloških trendova u 2014. Više od 15 godina, ConsumerLab ispituje načine i navike ljudi prilikom korištenja IKT proizvoda i servisa. U studijama učestvuje oko 100.000 ljudi iz više od 40 zemalja širom svijeta.

1. Aplikacije će mijenjati društva. Visoka penetracija i korištenje pametnih telefona potpuno su promijenili načine komunikacije i načine na koje koristimo internet. Danas ulazimo u novu fazu, u kojoj korisnici zahtijevaju aplikacije koje će im pomoći za izvršavanje dnevnih obaveza, kupovinu, komunikaciju sa državnim institucijama. Aplikacije postaju bitnije od samog telefona koji koristite.

2. Vaše tijelo kao šifra. Korisnici danas imaju naloge na velikom broju sajtova i društvenih mreža, a pamćenje šifri postaje prava glavobolja. Upravo zato se povećava interesovanje za biometričkim alternativama. Prema Ericssonovom istraživanju, 52% korisnika pametnih telefona želi da koristi otisak prsta umjesto šifre, a 48% je zainteresovano za skeniranje zenice oka kao načina za otključavanje telefona. Čak 74% ispitanika smatra da će pametni telefoni sa ovim opcijama biti uobičajena pojava u 2014.

3. Bolje upoznavanje sebe. Krvni pritisak, puls, broj koraka su samo neke od stavki koje korisnici žele da mjere putem svojih mobilnih uređaja. Gotovo 40% ispitanika je odgovorilo da želi da njihovi pametni telefoni bilježe sve fizičke aktivnosti tokom dana.

4. Internet na svakom mjestu. Zadovoljstvo korisnika internetom, na njihovom pametnom telefonu, je i dalje ispod glasovne komunikacije. Korisnici shvataju da broj crtica koje pokazuju jačinu signala ne mora da bude relevantan pokazatelj kvaliteta, jer ono što je dovoljno za dobru glasovnu komunikaciju nije uvijek i za servise na internetu.

5. Pametni telefoni će smanjiti digitalni jaz. Pristup internetu nije ujednačen na globalnom nivou. Ipak, jeftiniji pametni telefoni za korisnike predstavljaju idealnu zamjenu za skuplje kućne računare, kojima se mogu povezati na internet. Čak 51% ispitanika istaklo je da je za njih mobilni telefon najvrijedniji uređaj, a za mnoge i jedini način da se povežu na internet.

6. Benefiti prevazilaze brige. Internet je postao sastavni dio naših života, a rizik od biti "online 24 časa" postaje sve veći. Skoro 56% ispitanika je izrazilo brigu za svoju privatnost, ali je samo 4% istaklo da će zbog toga koristiti internet u manjoj mjeri.

7. Gledamo šta nam drugi kažuIako imamo sve veće mogućnosti u izboru načina gledanja videa, veliki utjecaj na naš izbor imaju prijatelji. Čak 38% ispitanika je odgovorilo da je gledalo video klipove nekoliko puta sedmično na preporuku prijatelja.

8. Viša kontrola protoka. Ukupno 48% korisnika na svom pametnom telefonu koristi aplikacije, koje prate protok podataka kada su povezani na internet. Njih 33% želi da se uvjeri da su potrošili tačno onoliko koliko im operator naplaćuje, a 31% tako želi da limitira sebe da ne bi potrošili više od količine koje imaju u paketu.

9. Senzori na svakom mjestu. Do kraja 2016. skoro 60% korisnika pametnih telefona očekuje da će senzori biti korišteni gotovo svuda – od zdravstva, prevoza, automobila do kuća i njihovih radnih mjesta.

10. Video na više uređaja. Ukupno 19% strimovanog sadržaja odlazi na pametne telefone i tablete. Upravo zbog toga, korisnici sve češće mijenjaju lokaciju gdje prate TV program i prilagođavaju je svom životnom stilu. Mnogi će započeti gledanje serije kod kuće, pauzirati je i nastaviti da je gledaju na mobilnom uređaju u prevozu do posla. Kako budu mijenjali lokaciju, tako će mijenjati i uređaje.

O kompaniji Ericsson
Ericsson je jedan od svjetskih lidera u domenu telekomunikacionih usluga i tehnologija. Ova kompanija obezbjeđuje servise, softver i infrastrukturu u IKT sektoru za mobilne operatore i druge industrije. Ericsson posluje u 180 zemalja i zapošljava više od 110.000 ljudi. Kompanija je osnovana 1876. godine sa sjedištem u Stokholmu u Švedskoj i registrovana je na berzama NASDAQ OMX Stockholm i NASDAQ New York.





Nazad
 



 
 
 
back to top