IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 23.11.2017 || Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |   ||
   

BiH: Igor Maroša, Mercator

16.10.2017
 
 
Mercator BH je 2014. godine u sklopu integracijskih procesa svoje prodavnice u Bosni i Hercegovini predao u najam Konzumu koji je cjelokupnu mrežu prodavnica brendirao kao Konzum. Tok događaja je poznat kako kupcima, tako i dobavljačima i drugim zainteresovanim javnostima, a nakon stupanja na snagu Lex-Agrokora je zbog nepovjerenja dobavljača u poslovanje Agrokorovih privrednih društava poslovanje u Konzumu pred velikim izazovima. Nepovjerenje se odrazilo po cijeloj mreži, također i u bivšim Mercatorovim prodavnicama. Ove prilike su bile povod za početak razgovora o mogućim načinima rješavanja situacije u Konzumu na tom tržištu. 

Jedna od ključnih referentnih tačaka u razgovorima bila je snaga brenda Mercator na tržištu Bosne i Hercegovine koja je ostala u sjećanju kupaca i dobavljača. Naravno, i tržište Bosne i Hercegovine se u tim godinama mijenjalo, ali u razgovorima postaje sve jasnije da se različiti scenariji temelje na istoj činjenici: još uvijek snažnoj poziciji brenda Mercator. Tako je na kraju prevladala odluka da se Mercator vrati u prodavnice kojima je upravljao prije preuzimana i da snagu svoje trgovačke marke iskoristi u svoju korist.


Naravno, lakše je razvijati i nadograđivati, nego ponovo započinjati. Iako prvenstveno kupci u Bosni i Hercegovini imaju u pravilu pozitivan odnos prema Mercatoru, a prvenstveno se Mercatorovin prodavnica sjećaju po odličnom asortimanu, dobroj usluzi i kartici Pika. U pripremama za rebranding prodavnica se tako usredotočujemo na ta tri elementa, kratkoročno prvenstveno na asortiman i uslugu, a promjene na kartici Pika će da budu uvedene ubrzo nakon rebrandinga. Tako smo u posljednjem periodu u asortiman dodali nekoliko hiljada vrsta proizvoda s kojima želimo pokazati da je Mercator još uvijek vodeći trgovac u regionu u oblasti širine ponude, kako domaće, regionalne, tako i međunarodne. Jedan od izazova tzv. Konzumovog perioda bilo je, naime, upravo nedostatak širine asortimana. Zbog toga je vrlo važno da i dobavjači jako pozitivno prihvate Mercatorov povratak na tržište Bosne i Hercegovine, jer su s Mercatorom imali dugotrajne pozitivne odnose kako na komercijalnom, tako i na finansijskom području. Isto kao i kupci kojima je Mercator ostao u dobrom sjećanju, očekuju da Mercator obećanje svoje marke ponovo ostvari. Prilike su danas posve drugačije nego godinama prije, ali vjerujemo da ćemo upravo na osnovi snage i imidža trgovačke marke Mercator saradnjom i podrškom na ovom tržištu ponovno uspjeti. 


Nazad
 
Marketing Summit
 
 
 
back to top