IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 20.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

BiH: Igor Maroša, Mercator

16.10.2017
 
 
Mercator BH je 2014. godine u sklopu integracijskih procesa svoje prodavnice u Bosni i Hercegovini predao u najam Konzumu koji je cjelokupnu mrežu prodavnica brendirao kao Konzum. Tok događaja je poznat kako kupcima, tako i dobavljačima i drugim zainteresovanim javnostima, a nakon stupanja na snagu Lex-Agrokora je zbog nepovjerenja dobavljača u poslovanje Agrokorovih privrednih društava poslovanje u Konzumu pred velikim izazovima. Nepovjerenje se odrazilo po cijeloj mreži, također i u bivšim Mercatorovim prodavnicama. Ove prilike su bile povod za početak razgovora o mogućim načinima rješavanja situacije u Konzumu na tom tržištu. 

Jedna od ključnih referentnih tačaka u razgovorima bila je snaga brenda Mercator na tržištu Bosne i Hercegovine koja je ostala u sjećanju kupaca i dobavljača. Naravno, i tržište Bosne i Hercegovine se u tim godinama mijenjalo, ali u razgovorima postaje sve jasnije da se različiti scenariji temelje na istoj činjenici: još uvijek snažnoj poziciji brenda Mercator. Tako je na kraju prevladala odluka da se Mercator vrati u prodavnice kojima je upravljao prije preuzimana i da snagu svoje trgovačke marke iskoristi u svoju korist.


Naravno, lakše je razvijati i nadograđivati, nego ponovo započinjati. Iako prvenstveno kupci u Bosni i Hercegovini imaju u pravilu pozitivan odnos prema Mercatoru, a prvenstveno se Mercatorovin prodavnica sjećaju po odličnom asortimanu, dobroj usluzi i kartici Pika. U pripremama za rebranding prodavnica se tako usredotočujemo na ta tri elementa, kratkoročno prvenstveno na asortiman i uslugu, a promjene na kartici Pika će da budu uvedene ubrzo nakon rebrandinga. Tako smo u posljednjem periodu u asortiman dodali nekoliko hiljada vrsta proizvoda s kojima želimo pokazati da je Mercator još uvijek vodeći trgovac u regionu u oblasti širine ponude, kako domaće, regionalne, tako i međunarodne. Jedan od izazova tzv. Konzumovog perioda bilo je, naime, upravo nedostatak širine asortimana. Zbog toga je vrlo važno da i dobavjači jako pozitivno prihvate Mercatorov povratak na tržište Bosne i Hercegovine, jer su s Mercatorom imali dugotrajne pozitivne odnose kako na komercijalnom, tako i na finansijskom području. Isto kao i kupci kojima je Mercator ostao u dobrom sjećanju, očekuju da Mercator obećanje svoje marke ponovo ostvari. Prilike su danas posve drugačije nego godinama prije, ali vjerujemo da ćemo upravo na osnovi snage i imidža trgovačke marke Mercator saradnjom i podrškom na ovom tržištu ponovno uspjeti. 


Nazad
 
Marketing Summit
 
 
 
back to top