IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Igor Maroša, Mercator

16.10.2017
 
 
Mercator BH je 2014. godine u sklopu integracijskih procesa svoje prodavnice u Bosni i Hercegovini predao u najam Konzumu koji je cjelokupnu mrežu prodavnica brendirao kao Konzum. Tok događaja je poznat kako kupcima, tako i dobavljačima i drugim zainteresovanim javnostima, a nakon stupanja na snagu Lex-Agrokora je zbog nepovjerenja dobavljača u poslovanje Agrokorovih privrednih društava poslovanje u Konzumu pred velikim izazovima. Nepovjerenje se odrazilo po cijeloj mreži, također i u bivšim Mercatorovim prodavnicama. Ove prilike su bile povod za početak razgovora o mogućim načinima rješavanja situacije u Konzumu na tom tržištu. 

Jedna od ključnih referentnih tačaka u razgovorima bila je snaga brenda Mercator na tržištu Bosne i Hercegovine koja je ostala u sjećanju kupaca i dobavljača. Naravno, i tržište Bosne i Hercegovine se u tim godinama mijenjalo, ali u razgovorima postaje sve jasnije da se različiti scenariji temelje na istoj činjenici: još uvijek snažnoj poziciji brenda Mercator. Tako je na kraju prevladala odluka da se Mercator vrati u prodavnice kojima je upravljao prije preuzimana i da snagu svoje trgovačke marke iskoristi u svoju korist.


Naravno, lakše je razvijati i nadograđivati, nego ponovo započinjati. Iako prvenstveno kupci u Bosni i Hercegovini imaju u pravilu pozitivan odnos prema Mercatoru, a prvenstveno se Mercatorovin prodavnica sjećaju po odličnom asortimanu, dobroj usluzi i kartici Pika. U pripremama za rebranding prodavnica se tako usredotočujemo na ta tri elementa, kratkoročno prvenstveno na asortiman i uslugu, a promjene na kartici Pika će da budu uvedene ubrzo nakon rebrandinga. Tako smo u posljednjem periodu u asortiman dodali nekoliko hiljada vrsta proizvoda s kojima želimo pokazati da je Mercator još uvijek vodeći trgovac u regionu u oblasti širine ponude, kako domaće, regionalne, tako i međunarodne. Jedan od izazova tzv. Konzumovog perioda bilo je, naime, upravo nedostatak širine asortimana. Zbog toga je vrlo važno da i dobavjači jako pozitivno prihvate Mercatorov povratak na tržište Bosne i Hercegovine, jer su s Mercatorom imali dugotrajne pozitivne odnose kako na komercijalnom, tako i na finansijskom području. Isto kao i kupci kojima je Mercator ostao u dobrom sjećanju, očekuju da Mercator obećanje svoje marke ponovo ostvari. Prilike su danas posve drugačije nego godinama prije, ali vjerujemo da ćemo upravo na osnovi snage i imidža trgovačke marke Mercator saradnjom i podrškom na ovom tržištu ponovno uspjeti. 


Nazad
 
Marketing Summit
 
 
 
back to top