IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 23.07.2018 || Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |   ||
   

Srbija: Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“

27.03.2017

Kako bi dali doprinos ublažavanju utjecaja na klimatske promjene i smanjenju potrošnje električne energije, više od 300 Idea prodavnica širom Srbije i Mercator Centri u Beogradu i Novom Sadu, u subotu 25. marta, u periodu od 20.30h do 21.30h, isključili su spoljnu dekorativnu rasvjetu i tako se pridružiti akciji „Sat za našu planetu".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jedna od najvećih svjetskih inicijativa koja se obilježava na svih šest kontinenata, do sada je uključila stotine miliona ljudi u više od 7.000 gradova. U Srbiji je do sada bilo uključeno 85 gradova, 180 škola, 92 nevladine organizacije i 75 kompanija.

Klimatske promjene se veoma brzo razvijaju i utječu na cjelokupno čovječanstvo i ekosistem. Idea i Mercator Centri na ovaj način, već treću godinu zaredom, željeli su da doprinesu povećanju svijesti o značaju brige o životnoj sredini i klimatskim promjenama, kao i da apeluju na potrošače da se uključe.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top