IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 24.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

Srbija: Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“

27.03.2017

Kako bi dali doprinos ublažavanju utjecaja na klimatske promjene i smanjenju potrošnje električne energije, više od 300 Idea prodavnica širom Srbije i Mercator Centri u Beogradu i Novom Sadu, u subotu 25. marta, u periodu od 20.30h do 21.30h, isključili su spoljnu dekorativnu rasvjetu i tako se pridružiti akciji „Sat za našu planetu".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jedna od najvećih svjetskih inicijativa koja se obilježava na svih šest kontinenata, do sada je uključila stotine miliona ljudi u više od 7.000 gradova. U Srbiji je do sada bilo uključeno 85 gradova, 180 škola, 92 nevladine organizacije i 75 kompanija.

Klimatske promjene se veoma brzo razvijaju i utječu na cjelokupno čovječanstvo i ekosistem. Idea i Mercator Centri na ovaj način, već treću godinu zaredom, željeli su da doprinesu povećanju svijesti o značaju brige o životnoj sredini i klimatskim promjenama, kao i da apeluju na potrošače da se uključe.

 


Nazad
 



 
 
 
back to top