IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 23.07.2018 || Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |   ||
   

Svijet: Ferrero preuzima američki Fannie May

27.03.2017

Kompanija Ferrero postigla je dogovor je o preuzimanju američke poslastičarske kompanije Fannie May, koja prozvodi premijum čokoladne bombonjere.

Sa brendovima Harry London i Fannie May, kompanija ima mrežu od 80 maloprodajnih trgovina, a neki od proizvoda dostupni su i u supermarketima. Kompanija ima i asortiman privatne robne marke, kao i ugovorenu kooperantsku proizvodnju, a zapošljava 750 radnika. Proizvodna postrojenja nalaze se u državi Ohajo, a distributivni centri u Ohaju i Ilinoisu. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vlasnik je kompanija 1-800-Flowers, koja se bavi online prodajom cvijeća, a Ferrero će sa njom potpisati ugovor o daljem trgovačkom partnerstvu. 

Prema Ferrerovim procjenama, pod okriljem 1-800-Flowersa, kompanija Fannie May izrasla je u jedan od najpoznatijih premijum poslastičarskih brendova na američkom Srednjem Zapadu.

Potpisani ugovor će italijanskom konditoru omogućiti da se proširi izvan svog uobičajenog maloprodajnog tržišta u Europi.

Po završetku preuzimanja, Fannie May će poslovati kao samostalan subjekt i brend u okviru Ferrero Grupe, uz podršku Ferrerove ispostave u SAD-u.


Nazad
 




 
 
 
back to top