IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 21.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Svijet: Ferrero preuzima američki Fannie May

27.03.2017

Kompanija Ferrero postigla je dogovor je o preuzimanju američke poslastičarske kompanije Fannie May, koja prozvodi premijum čokoladne bombonjere.

Sa brendovima Harry London i Fannie May, kompanija ima mrežu od 80 maloprodajnih trgovina, a neki od proizvoda dostupni su i u supermarketima. Kompanija ima i asortiman privatne robne marke, kao i ugovorenu kooperantsku proizvodnju, a zapošljava 750 radnika. Proizvodna postrojenja nalaze se u državi Ohajo, a distributivni centri u Ohaju i Ilinoisu. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vlasnik je kompanija 1-800-Flowers, koja se bavi online prodajom cvijeća, a Ferrero će sa njom potpisati ugovor o daljem trgovačkom partnerstvu. 

Prema Ferrerovim procjenama, pod okriljem 1-800-Flowersa, kompanija Fannie May izrasla je u jedan od najpoznatijih premijum poslastičarskih brendova na američkom Srednjem Zapadu.

Potpisani ugovor će italijanskom konditoru omogućiti da se proširi izvan svog uobičajenog maloprodajnog tržišta u Europi.

Po završetku preuzimanja, Fannie May će poslovati kao samostalan subjekt i brend u okviru Ferrero Grupe, uz podršku Ferrerove ispostave u SAD-u.


Nazad
 



 
 
 
back to top