IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 22.09.2017 || AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |  Jägerov ledeno hladni spektakl u Domu Mladih!  |  Sarajevski kiseljak na novom tržištu Bliskog Istoka  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Sarajevsko uz Letu Štuke predstavilo program Sarajevsko After Film  |  DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  S ljetom i žarkim suncem najbolje hladi Jana Ice Tea  |   Nove kafe za vruće ljetne dane – NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos   |  Znate li zašto je zova najpopularnija biljka Europe?  |  President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |   ||
   

Svijet: Ferrero preuzima američki Fannie May

27.03.2017

Kompanija Ferrero postigla je dogovor je o preuzimanju američke poslastičarske kompanije Fannie May, koja prozvodi premijum čokoladne bombonjere.

Sa brendovima Harry London i Fannie May, kompanija ima mrežu od 80 maloprodajnih trgovina, a neki od proizvoda dostupni su i u supermarketima. Kompanija ima i asortiman privatne robne marke, kao i ugovorenu kooperantsku proizvodnju, a zapošljava 750 radnika. Proizvodna postrojenja nalaze se u državi Ohajo, a distributivni centri u Ohaju i Ilinoisu. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vlasnik je kompanija 1-800-Flowers, koja se bavi online prodajom cvijeća, a Ferrero će sa njom potpisati ugovor o daljem trgovačkom partnerstvu. 

Prema Ferrerovim procjenama, pod okriljem 1-800-Flowersa, kompanija Fannie May izrasla je u jedan od najpoznatijih premijum poslastičarskih brendova na američkom Srednjem Zapadu.

Potpisani ugovor će italijanskom konditoru omogućiti da se proširi izvan svog uobičajenog maloprodajnog tržišta u Europi.

Po završetku preuzimanja, Fannie May će poslovati kao samostalan subjekt i brend u okviru Ferrero Grupe, uz podršku Ferrerove ispostave u SAD-u.


Nazad
 



 
 
 
back to top