IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 21.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Srbija: Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"

27.03.2017

Kako bez struje napraviti zdrav i kvalitetan ručak imali su priliku da vide kupci supermarketa Maxi koji je povodom svjetske ekološke kampanje „Sat za našu planetu", 25. marta, doveo poznatog kuhara Nenada Veljkovića. 

U isto vrijeme, kupci su uživali u velikom broju hitova u akustičnom izvođenju gitarista Gorana Kovačića i Vladimira Lubardića.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kompanija Delhaize Serbia je u svim svojim radnjama od 20:30 do 21:30 ugasila na sat vremena reklamna svjetla, a istovremeno je pozvala 12.000 svojih zaposlenih da učestvuju u akciji i da u navedenom periodu ugase svjetla i druge električne uređaje i tim simboličnim gestom doprinesu očuvanju naše planete.

Tradicionalno se pridružujemo kampanji Svjetske fondacije za prirodu i učestvujemo u akciji "Sat za našu planetu". Zajedno sa svim našim zaposlenima želimo da na simboličan način doprinesemo odgovornijem ponašanju i podizanju svijesti o važnosti očuvanja prirode, kazao je Nikola Papak, menadžer korporativnih komunikacija Delhaize Serbia.

Akciju „Sat za našu planetu" svake godine organizuje fondacija WWF (Svjetska fondacija za prirodu), koja se trudi da na ovaj način podigne svijest pojedinaca o klimatskim promjenama u svijetu.


Nazad
 



 
 
 
back to top