IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Belgija: Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije

12.12.2017

Carrefour je u Belgiji lansirao novu inicijativu u Europskom tjednu za smanjenje otpada; potrošače potiče da ponesu svoje kutije koje mogu ponovno upotrijebiti pri kupnji na tradicionalnim tezgama s hranom, poput pultova s delikatesama, ribom ili mesom.

Izvorni je pilot-projekt pokrenut početkom studenoga u Carrefourovu hipermarketu u Biergesu, pokraj Wavrea, a potom je uveden na sve pultove s hranom u Carrefourovim hipermarketima i marketima kojima upravlja Carrefour Belgija.

 

Princip je jednostavan i održiv, rekli su iz Carrefoura. Kupci ponesu svoje vrećice i kutije i u njih spakiraju proizvode koje kupe na tradicionalnim tezgama s hranom.

 Osoba koja ih poslužuje prilagodi vaganje tako da oduzme težinu vrećice ili kutije, a dobivenu etiketu s cijenom zalijepi na isti način kao da je riječ o uobičajenom plastičnom pakiranju.

Trgovac dodaje da je iznimno važno da potrošači donose samo čiste, suhe kutije pogodne za prenošenje hrane. Ako se ne može jamčiti sigurnost hrane, zaposlenik u trgovini može odbiti ponuđenu kutiju ili vrećicu za pakiranje.

Kako bi se izbjeglo prenošenje onečišćenja s jedne vrste hrane na drugu, različite vrste mesa, sira i/iliprerađeno meso bit će uvijek pakirani u različite kutije.

 Istodobno, oko 16 trgovina diljem Belgije testira tekstilne vrećice za višekratnu upotrebu za voće i povrće koje su ekološki prihvatljivije nego tradicionalne vrećice.

Vrećice se prodaju po prihvatljivim cijenama, perive su i prilično izdržljive kako bi mogle izdržati dugotrajniju upotrebu, poručili su iz Carrefoura. (www.esmmagazine.com)


Nazad
 



 
 
 
back to top