IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 21.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

BiH: Bosnaplod nudi priliku domaćim poljoprivrednicima

28.02.2018

Širenje baze domaćih proizvođača voća jedan je od strateških ciljeva kompanije Bosnaplod kako bi se osigurale potrebne sirovine za proizvodnju i preradu voća, a s ciljem korištenja maksimalnih kapaciceta kompanije i zadovoljenja potreba kako ino tako i bh. tržišta.

Bosnaplod, odnosno tvornica Brčkom, u proizvodnji koristi velike količine raznog voća. Godišnje na vlastitim plantažama uzgoje preko 500 tona voća, prvenstveno jagode, jabuke, šljive i višnje, ovisno o planovima prodaje, ugovorenim poslovima i prijelaznim zalihama iz prethodne godine.

‘’Realne potrebe tržišta prevazilaze naše proizvodne kapacitete, stoga kompanija u ovoj godini planira proširiti saradnju sa kooperantima. Domaćim poljoprivrednicima nudimo razvoj partnerski odnos i dodatne edukacije o uzgoju voća. Svi domaći poljoprivrednici koji se bave uzgojem voća mogu se obratiti direktno upravi kompanije ili putem otkupnih stanica, a mi im možemo garantirati otkup voća po tržišnoj cijeni, te plaćanje po isporuci, istakla je Amra Ekmekčić Nakić, izvršni direktor komercijalnih poslova društva Bosnaplod.

Bosnaplod je u 2017. godini ostvario saradnju sa više od 2.500 kooperanata, direktnih i indirektnih od kojih je otkupljeno cca 4000 t voća, dok u novoj godini planiraju otkup više od 8.000 tona voća i nastavak ulaganja u infrastrukturu i prerađivačke kapacitete.

Tek u slučaju sezone kada ne mogu nabaviti voće u BiH, kompanija se okreće uvozu iz drugih zemalja, ali ulažu maksimalne napore da u saradnji sa vlastima i svim ostalim segmentima društva, a u okviru svog petogodišnjeg plana prevaziđu i ovaj problem, prvenstveno ulaganjem u zasade i korporaciju razvijajući jedan sasvim novi sistem obrađivanja zemlje (ako uzmemo u obzir da je pola od obradive zemlje u BiH nezasađeno).

Također, plan je i da investiraju u pogone koji su planirani van Brčko distrikta, ali u granicama Bosne i Hercegovine.

 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top