IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 18.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

BiH: Bosnaplod nudi priliku domaćim poljoprivrednicima

28.02.2018

Širenje baze domaćih proizvođača voća jedan je od strateških ciljeva kompanije Bosnaplod kako bi se osigurale potrebne sirovine za proizvodnju i preradu voća, a s ciljem korištenja maksimalnih kapaciceta kompanije i zadovoljenja potreba kako ino tako i bh. tržišta.

Bosnaplod, odnosno tvornica Brčkom, u proizvodnji koristi velike količine raznog voća. Godišnje na vlastitim plantažama uzgoje preko 500 tona voća, prvenstveno jagode, jabuke, šljive i višnje, ovisno o planovima prodaje, ugovorenim poslovima i prijelaznim zalihama iz prethodne godine.

‘’Realne potrebe tržišta prevazilaze naše proizvodne kapacitete, stoga kompanija u ovoj godini planira proširiti saradnju sa kooperantima. Domaćim poljoprivrednicima nudimo razvoj partnerski odnos i dodatne edukacije o uzgoju voća. Svi domaći poljoprivrednici koji se bave uzgojem voća mogu se obratiti direktno upravi kompanije ili putem otkupnih stanica, a mi im možemo garantirati otkup voća po tržišnoj cijeni, te plaćanje po isporuci, istakla je Amra Ekmekčić Nakić, izvršni direktor komercijalnih poslova društva Bosnaplod.

Bosnaplod je u 2017. godini ostvario saradnju sa više od 2.500 kooperanata, direktnih i indirektnih od kojih je otkupljeno cca 4000 t voća, dok u novoj godini planiraju otkup više od 8.000 tona voća i nastavak ulaganja u infrastrukturu i prerađivačke kapacitete.

Tek u slučaju sezone kada ne mogu nabaviti voće u BiH, kompanija se okreće uvozu iz drugih zemalja, ali ulažu maksimalne napore da u saradnji sa vlastima i svim ostalim segmentima društva, a u okviru svog petogodišnjeg plana prevaziđu i ovaj problem, prvenstveno ulaganjem u zasade i korporaciju razvijajući jedan sasvim novi sistem obrađivanja zemlje (ako uzmemo u obzir da je pola od obradive zemlje u BiH nezasađeno).

Također, plan je i da investiraju u pogone koji su planirani van Brčko distrikta, ali u granicama Bosne i Hercegovine.

 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top