IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine

17.04.2018

U subotu 14.04.2018.god u Hotelu Hills, Beohemija d.o.o.  je svom ovlaštenom distributeru za Bosnu i Hercegovinu, Batagonu EEC d.o.o.o. predstavila novi projekat pod nazivom Duel Gold.

Pod brendom Duel Gold Beohemija je lansirala praškasti i tečni deterdžent premium kvalitete. Predstavljena je sasvim nova formula deterdženta koja omogućava pranje rublja na temperaturi od 30 do 95 stepeni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Povećani sadržaj specifičnih komponenti doprinosi efikasnijem i kvalitetnijem otklanjanju fleka i pri nižim temperaturama pranja. Na tržište Bosne i Hercegovine će biti lansirane dvije mirisne note tečnog i praškastog deterdženta, u amablaži koja je dizajnerski maksimalno usavršena.

Proizvodi će svoje mjesto naći na policama krajem mjeseca aprila. Marketinška podrška lansiranju proizvoda je kreativno usavršena ATL i BTL kampanja. Zaštitno lice ATL kampanje je srpska atletičarka Ivana Španović koja se takmiči u skoku udalj.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veoma smo uzbuđeni povodom lansiranja premium deterdženta na tržište Bosne i Hercegovine, na koje gledamo kao na jedno od najvažnijih izvoznih tržišta. Kada sagledamo rezultate koje smo napravili u kategoriji ekonomi deterdženta za veš i omekšivača za veš, premium deterdžent je bio logičan put ka razvoju portfolija proizvoda. Naša snaga je kvalitet proizvoda i lojalni potrošači. Duel Gold je projekat u koji iskreno vjerujemo i koji će sa sigurnošću pronaći svoj put do potrošača, poručio je komercijalni direktor Beohemije Vladimir Mihajlović


Nazad
 




 
 
 
back to top