IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 22.02.2018 || Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |   ||
   

Njemčka: Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine

13.03.2017

Kompanija Beiersdorf izvijestila je o rastu prodaje u prošloj godini na svim ključnim tržištima osim kineskog. Ukupan godišnji bilans potvrđuje rast organske prodaje za 3,2% na 6,75 milijardi eura.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nosioci rasta u Evropi, gdje je kompanija prošle godine uvećala prodaju za 2%, su Njemačka, Španija i Velika Britanija. U istočnoeuropskom potrošačkom segmentu zabilježen je rast prodaje za čak 6,6% , zahvaljujući snažnim rezutatima u Poljskoj i Rusiji.

 U Americi je ostvaren rast prodaje za 2,9%.

Kina, gdje prodaja nije dostigla ili premašila rezultat iz 2015. godine jedino je ključno tržište koje nije ostvarilo rast, ali ukupan bilans afričko-azijsko-pacifičke regije zabeležio je snažnih +5,7%. Nosioci rasta u ovom dijelu svijeta bili su Japan, Indija, Južna Afrika i Australija.

 Kompanija u ovoj godini očekuje rast prodaje za 3% do 4%.


Nazad
 



 
 
 
back to top