IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

Njemčka: Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine

13.03.2017

Kompanija Beiersdorf izvijestila je o rastu prodaje u prošloj godini na svim ključnim tržištima osim kineskog. Ukupan godišnji bilans potvrđuje rast organske prodaje za 3,2% na 6,75 milijardi eura.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nosioci rasta u Evropi, gdje je kompanija prošle godine uvećala prodaju za 2%, su Njemačka, Španija i Velika Britanija. U istočnoeuropskom potrošačkom segmentu zabilježen je rast prodaje za čak 6,6% , zahvaljujući snažnim rezutatima u Poljskoj i Rusiji.

 U Americi je ostvaren rast prodaje za 2,9%.

Kina, gdje prodaja nije dostigla ili premašila rezultat iz 2015. godine jedino je ključno tržište koje nije ostvarilo rast, ali ukupan bilans afričko-azijsko-pacifičke regije zabeležio je snažnih +5,7%. Nosioci rasta u ovom dijelu svijeta bili su Japan, Indija, Južna Afrika i Australija.

 Kompanija u ovoj godini očekuje rast prodaje za 3% do 4%.


Nazad
 




 
 
 
back to top