IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 24.11.2017 || Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |   ||
   

Njemčka: Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine

13.03.2017

Kompanija Beiersdorf izvijestila je o rastu prodaje u prošloj godini na svim ključnim tržištima osim kineskog. Ukupan godišnji bilans potvrđuje rast organske prodaje za 3,2% na 6,75 milijardi eura.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nosioci rasta u Evropi, gdje je kompanija prošle godine uvećala prodaju za 2%, su Njemačka, Španija i Velika Britanija. U istočnoeuropskom potrošačkom segmentu zabilježen je rast prodaje za čak 6,6% , zahvaljujući snažnim rezutatima u Poljskoj i Rusiji.

 U Americi je ostvaren rast prodaje za 2,9%.

Kina, gdje prodaja nije dostigla ili premašila rezultat iz 2015. godine jedino je ključno tržište koje nije ostvarilo rast, ali ukupan bilans afričko-azijsko-pacifičke regije zabeležio je snažnih +5,7%. Nosioci rasta u ovom dijelu svijeta bili su Japan, Indija, Južna Afrika i Australija.

 Kompanija u ovoj godini očekuje rast prodaje za 3% do 4%.


Nazad
 



 
 
 
back to top