IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

Region: Atlantic u 2017. nadmašio planove rasta profitabilnosti

28.02.2018

Atlantic Grupa je u 2017. ostvarila ukupni prihod od prodaje u iznosu od 711 miliona eura, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja rast od 3,9 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 78  miliona eura i veća je za 22,7 posto, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla 69,2 posto na 37 miliona eura. Iznimni rezultati ostvareni su na krilima rasta vlastitih brendova i distribucijskog poslovanja, rasla su i sva najveća tržišta Atlantic Grupe, a prvi puta je krajem 2017. godine, unatoč izazovima u okruženju, objavljena korekcija očekivanja profitabilnosti – na više! Među brendovima su se dvoznamenkastim rastom posebno istaknuli Argeta i Donat Mg u Hrvatskoj i Srbiji, Barcaffe i Cedevita u HoReCa kanalu, Kala, Kalnička i Štark u Hrvatskoj te Multivita i Donat Mg u Rusiji. Svi ključni brendovi povećali su ili zadržali tržišne udjele, a Argeta je, nakon Austrije lani, postala tržišni lider i u Švicarskoj.

 

Fokus na brendove, kvalitetno upravljanje i nove poslovne prilike

Uz iznimne poslovne rezultate, prošlu godinu obilježilo je dezinvestiranje proizvodnog segmenta sportske prehrane te fokusiranje na brendirano poslovanje i razvoj Multipowera prema premium segmentu. Tvornice u njemačkom Bleckedeu i Novoj Gradišci preuzela je belgijska kompanija Aminolabs u transakciji vrijednoj 27 miliona eura, uz ostvarenu dobit od gotovo  9  miliona eura. Prvi kvartal  2017. obilježen je naporima u vezi stabilizacije Agrokora, koji je najveći regionalni maloprodajni partner Atlantic Grupe. Iako je prihod od prodaje Agrokoru pao više od 15 posto u odnosu na 2016., taj je pad više nego kompenziran rastom prodaje ostalim kupcima, pa je u prošloj godini na tržištima Srbije, Hrvatske i Slovenije ostvaren rast od čak 5,1 posto. Novim je distribucijskim ugovorima na najvećim tržištima, s Red Bullom u Srbiji (vrijednim 5 miliona eura) i s kompanijom Mars u Hrvatskoj (vrijednim 13  miliona eura), potvrđeno širenje distribucijske djelatnosti kao dio dugoročne poslovne strategije. Krajem godine Atlantic Grupa je također pokrenula uslužnu proizvodnju delikatesnih namaza Argeta u SAD-u, s ambicioznim planom osvajanja najprije značajnog etno segmenta ovog tržišta.

„Protekla je godina bila i izazovna i iznimno uspješna za Atlantic Grupu. Rasli smo gotovo beziznimno po svim stavkama i kriterijima, a ne samo u brojkama. Kompanija je ojačala vlastite brendove i distribuciju, dezinvestiranjem najvećeg dijela proizvodnje za treće strane osnažen je fokus na brendove te su pokrenute brojne aktivnosti za efikasniji pristup zapadnoeuropskim tržištima, a s jednim od naših najinternacionalnijih brendova iskoračili smo i na perspektivno američko tržište. Naš uspjeh prepoznaje i stručna javnost pa je Atlantic i u 2017. primio nagradu Zagrebačke burze za transparentnost i kvalitetu upravljanja odnosima s investitorima, dok nas je priznanje krovne svjetske organizacije stručnjaka za upravljanje ljudskim resursima, HRO Today, za promicanje dobre prakse u ovom području svrstalo u vrh europskih kompanija", komentarisao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

 

Najviše rasla Pića, distribucija u Hrvatskoj i tržište Rusije

Na ukupan rast prihoda od prodaje Atlantic Grupe u 2017. najviše su uticala Strateška poslovna područja: Pića s rastom od 7,3 posto te Delikatesni namazi i Zdravlje i njega s rastom svaki od 7,0 posto. U distribucijskoj djelatnosti rastom se ističu Strateško distribucijsko područje Hrvatska (6,9 posto) i Strateško distribucijsko područje Srbija (3,0 posto). Kafa se s 20,7 posto udjela u ukupnim prihodima ističe kao najveća pojedinačna kategorija s 147 miliona eura prihoda od prodaje. Među tržištima najvećom je stopom od 23,1 posto raslo tržište Rusije i ZND-a, a u regiji Hrvatska 7,5 posto i Srbija 3,5 posto. 


Nazad
 



 
 
 
back to top