IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 18.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

BiH: AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda

17.08.2018

Kompanija Werner & Mertz je saopćila da će od 1. oktobra AWT International postati uvoznik i distributer njihovih marki Erdal, Frosch, Emsal i Rorax za hrvatsko tržište...

 Istovremeno su se zahvali bivšem partneru, kompaniji Alca na upravljanju i distribuciji njihovih proizvoda.

Ovom prilikom također su pozvali partnere da produže postojeću saradnju s novim distrbuterom: Pozivamo vas da pronađete način, zajedno sa našim novim distrbutureom AWT Iternational-om, na obostrano zadovoljstvo, i da uspešno donesete naše kvalitetne robne marke hrvatskim potrošačima.

Iz kompanije su istakli da svi njihovi brendovi predstavljaju originalni nemački kvalitet s porodičnom tradicijom već više od 150 godina, koji je od 1986. posebno izražen kroz visoke ekološke inovacije i ekološku svest.

Na osnovu snažnog rasta međunarodnih ekoloških smernica, želja nam je da u narednom periodu postignemo održivi rast poslovanja, zakljčuli su iz Werner & Mertz Gruppe.


Nazad
 




 
 
 
back to top