IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu

20.12.2017

Kompanija Vispak na sebi svojstven način obilježit će Novogodišnje praznike na način da će Djeda Mraz u Vispakovom ruhu dijeliti Kokošiju juhu na ulicama, u domovima i radnim mjestima u devet bosanskohercegovačkih gradova. Tako će stanovnici Sarajeva, Mostara, Zenice, Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice osjetiti Vispakovu čaroliju, i još jednom zajedno dobiti odgovor na pitanje zašto je u samo 11 mjeseci ove godine pojedeno čak 1.800.000 tanjura Kokošije juhe.    

Novi Vispakov brand Kokošija juha je plasiran na tržište u decembru 2016. godine na tržište. U odnosu na prethodnu godinu prodaja je porasla za čak 80% u odnosu na sličan proizvod koji je ranije postojao. Inače, Vispakove juhe su prve po učešću među domaćim brandovima na tržištu u Bosni i Hercegovini.

"Snježne zimske dane, novogodišnju euforiju i praznično raspoloženje uvijek upotpuni toplina doma i poznati miris dobre juhe. Sa pravim okusom domaće juhe, Vispakov Djeda Mraz dolazi do vaših domova i donosi vrećicu čarolije Kokošije juhe. Ulicama Sarajeva, Mostara, Zenice, Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice proći će Djeda Mraz u Vispakovom ruhu, obradovati prolaznike, pokucati na vrata i uručiti iznenađenja. Neka se ne začude i oni zaposleni, jer će Djedica posjetiti i vaše radno mjesto. Donosimo toplinu, osmijeh i čaroliju. U periodu od 20. do 31. decembra „prosipamo čaroliju" svaki dan u drugom gradu”, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Vispak d.d. Visoko”, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Vispak d.d. Visoko.

Istodobno, svi potrošači Kokošije juhe Vispak moći će učestvovati u Facebook nagradnoj kampanji „Dovoljno je da prospeš čaroliju" gdje će omiljeni porodični obrok sa Kokošijom juhom fotografisati, objaviti fotografiju na lični Facebook profil i staviti oznaku „Dovoljno je da prospeš čaroliju" (#DovoljnoJeDaProspešČaroliju). Na taj način će steći uvjet za učešće u kampanji i ući u izbor za najbolje 3 fotografije. Na Vispakovom Facebook profilu 3. januara 2018. će biti objavljene 3 najbolje fotografije i kreatori tih fotografija, koji osvajaju odlične Vispak poklon pakete.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top