IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

BiH: Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu

20.12.2017

Kompanija Vispak na sebi svojstven način obilježit će Novogodišnje praznike na način da će Djeda Mraz u Vispakovom ruhu dijeliti Kokošiju juhu na ulicama, u domovima i radnim mjestima u devet bosanskohercegovačkih gradova. Tako će stanovnici Sarajeva, Mostara, Zenice, Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice osjetiti Vispakovu čaroliju, i još jednom zajedno dobiti odgovor na pitanje zašto je u samo 11 mjeseci ove godine pojedeno čak 1.800.000 tanjura Kokošije juhe.    

Novi Vispakov brand Kokošija juha je plasiran na tržište u decembru 2016. godine na tržište. U odnosu na prethodnu godinu prodaja je porasla za čak 80% u odnosu na sličan proizvod koji je ranije postojao. Inače, Vispakove juhe su prve po učešću među domaćim brandovima na tržištu u Bosni i Hercegovini.

"Snježne zimske dane, novogodišnju euforiju i praznično raspoloženje uvijek upotpuni toplina doma i poznati miris dobre juhe. Sa pravim okusom domaće juhe, Vispakov Djeda Mraz dolazi do vaših domova i donosi vrećicu čarolije Kokošije juhe. Ulicama Sarajeva, Mostara, Zenice, Visokog, Novog Travnika, Viteza, Kaknja, Konjica i Jablanice proći će Djeda Mraz u Vispakovom ruhu, obradovati prolaznike, pokucati na vrata i uručiti iznenađenja. Neka se ne začude i oni zaposleni, jer će Djedica posjetiti i vaše radno mjesto. Donosimo toplinu, osmijeh i čaroliju. U periodu od 20. do 31. decembra „prosipamo čaroliju" svaki dan u drugom gradu”, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Vispak d.d. Visoko”, navodi se u saopćenju za javnost kompanije Vispak d.d. Visoko.

Istodobno, svi potrošači Kokošije juhe Vispak moći će učestvovati u Facebook nagradnoj kampanji „Dovoljno je da prospeš čaroliju" gdje će omiljeni porodični obrok sa Kokošijom juhom fotografisati, objaviti fotografiju na lični Facebook profil i staviti oznaku „Dovoljno je da prospeš čaroliju" (#DovoljnoJeDaProspešČaroliju). Na taj način će steći uvjet za učešće u kampanji i ući u izbor za najbolje 3 fotografije. Na Vispakovom Facebook profilu 3. januara 2018. će biti objavljene 3 najbolje fotografije i kreatori tih fotografija, koji osvajaju odlične Vispak poklon pakete.

 


Nazad
 



 
 
 
back to top