IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 25.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Nove kafe za vruće ljetne dane – NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos

03.07.2017

Toplo vrijeme donosi potrebu za čestim rashlađivanjem omiljenim napicima, a mnogima je to upravo NESCAFÉ. Istraživanje o navikama konzumacije hladne kafe, koje je provela kompanija Nestlé*, pokazalo je da čak 60 posto ispitanika kafu NESCAFÉ Classic 3u1, odnosno 2u1, ocjenjuje kao brend za koji se najradije opredjeljuje. Prema istom istraživanju, potrošači vole piti hladnu kafu – njih čak 53 posto ističe kako od 10 šoljica kafe popije najmanje tri hladne. 

 

Vrućine nas ne sprječavaju da uživamo u kafi – gotovo 60 posto ispitanika konzumira istu količinu ovog napitka tokom ljetnih mjeseci kao i za vrijeme drugih godišnjih doba. To pokazuje kako je kafa u kombinaciji s lijepim vremenom pun pogodak, neovisno da li je riječ o toplim ili hladnim okusima.

Upravo je zbog toga, za sve ljubitelje hladnih kafa kao i one koji uživaju u egzotičnim varijantama, Nestlé pripremio pravo osvježenje u obliku NESCAFÉ 3u1 Frappea. Riječ je o hladnom napitku koji je savršen za predah u vrućim mjesecima, a koji se može pripremiti za svega par minuta. Varijacije su beskrajne, pa se u Frappe može dodati kockica leda ili šlag, a za pravi doživljaj može ga se kombinirati sa sladoledom omiljenog okusa.

Dodatno, za sve one kojima su novi okusi izazov, tu je kafa NESCAFÉ 3u1 kokos. Tropska aroma kokosa u hladnoj varijanti kao stvorena je za uživanje, a NESCAFÉ je uvijek tu da vas podrži novim idejama.


Nazad
 




 
 
 
back to top