IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije

31.10.2017

Kompanija Bosnaplod učestvovala je na najvećim sajmu prehrane Anuga koji se svake dvije godine održava u Kelnu, a mnogobrojni posjetitelji imali su priliku degustirati Kulin sokove i džemove, nove domaće proizvode vrhunskog kvaliteta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaista smo ponosni što smo nakon lansiranja Kulin proizvoda na bh. tržište i veoma pozitivnih reakcija kupaca, naše proizvode predstavili i na tržištu EU. Ovaj sajam od izuzetnog je značaja za industriju prehrane, jer osim što okuplja vodeće proizvođače hrane iz cijelog svijeta, pruža mnogobrojne mogućnosti za unaprjeđenje saradnje, ostvarivanje konaktata i pronalazak potencijalnih partnera. U tom smislu, već postoji znatan interes za izvoz Kulin džemova i sokova na tržišta EU, ali i SAD i Azije – istakao je kazao je Benjamin Vukotić, direktor prodaje i marketinga Zeraa grupe.

Novi brend Kulin predstavljen je u sklopu zajedničke delegacije bh. kompanija, a u organizaciji Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine.

Glavne teme ovogodišnjeg sajma bile su održivost, te njegov utjecaj na inovacije i degradaciju brenda i koji su to drugi veliki trendovi koje možemo očekivati u budućnosti. Prema ocjenama organizatora broj posjetilaca ovogodišnje Anuge premašio je rekord od 160.000 posjetilaca.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top