IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 23.11.2017 || Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |   ||
   

BiH: Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije

31.10.2017

Kompanija Bosnaplod učestvovala je na najvećim sajmu prehrane Anuga koji se svake dvije godine održava u Kelnu, a mnogobrojni posjetitelji imali su priliku degustirati Kulin sokove i džemove, nove domaće proizvode vrhunskog kvaliteta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaista smo ponosni što smo nakon lansiranja Kulin proizvoda na bh. tržište i veoma pozitivnih reakcija kupaca, naše proizvode predstavili i na tržištu EU. Ovaj sajam od izuzetnog je značaja za industriju prehrane, jer osim što okuplja vodeće proizvođače hrane iz cijelog svijeta, pruža mnogobrojne mogućnosti za unaprjeđenje saradnje, ostvarivanje konaktata i pronalazak potencijalnih partnera. U tom smislu, već postoji znatan interes za izvoz Kulin džemova i sokova na tržišta EU, ali i SAD i Azije – istakao je kazao je Benjamin Vukotić, direktor prodaje i marketinga Zeraa grupe.

Novi brend Kulin predstavljen je u sklopu zajedničke delegacije bh. kompanija, a u organizaciji Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine.

Glavne teme ovogodišnjeg sajma bile su održivost, te njegov utjecaj na inovacije i degradaciju brenda i koji su to drugi veliki trendovi koje možemo očekivati u budućnosti. Prema ocjenama organizatora broj posjetilaca ovogodišnje Anuge premašio je rekord od 160.000 posjetilaca.

 


Nazad
 



 
 
 
back to top