IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 23.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

dm-ov dan ljepote privukao mnoštvo posjetilaca

10.11.2014

Uspješno održan dm beauty academy

Ove subote uspješno je održan dm beauty academy – cjelodnevni događaj posvećen ljepoti na kojem su predstavljeni novi jesenski make up trendovi. Brojni posjetioci uživali su u zabavnom programu i iznenađenjima koje je dm pripremio, dok je mnoštvo dama potražilo savjet vizažista i iskoristilo priliku da se  profesionalno našminka.

Mnogobrojni posjetioci Sarajevo City Centra imali su priliku uživati u zabavnim sadržajima i iznenađenjima koje je ove subote pripremio dm drogerie markt. U sklopu dm beauty academy prezentirani su novi jesenski beauty trendovi koja su osmislili poznati bosanskohercegovački vizažisti. Sve dame imale su priliku pronaći inspiraciju za svoj jesenski make up, potražiti stručni savjet ili se prepustiti rukama profesionalnih vizažista i na licu mjesta isprobati jedan od novih lookova. Brojne dame iskoristile su ponuđena profesionalna uljepšavanja u različitim beauty kornerima, a svi prisutni uživali su u bogatom muzičkom programu, šarenoj zabavi za najmlađe, nagradnoj igri, kao i sniženjima u dm prodavnici. Nisu zaboravljene ni ljubiteljice dekorativne kozmetike u drugim gradovima, pa su pored Sarajeva organizovani i mini beauty eventi u Banja Luci i Mostaru.

Događajem beauty academy dm završava kampanju Lijepa jer to želim!, u kojoj su ljepota i make up bili u centru pažnje. Admira Isaković, voditeljica resora Nabava i Marketing dm drogerie markta, pojasnila je: „Ovim događajem željeli smo svim damama pokloniti dan ljepote na kojem će pronaći inspiraciju za svoj novi make up, naučiti neki novi trik i dobiti stručan savjet i profesionalno šminkanje. Vjerujemo da svaka žena želi biti lijepa i njegovana te da uljepšavanje zapravo pozitivno utiče na samopouzdanje i unutrašnji balans. Na ovogodišnjem beauty academy nastojali smo skrenuti pažnju na problem nasilja u porodici. Nažalost, u našem se društvu svaka druga žena u toku svog života suoči s ovim problemom. Sigurne kuće igraju značajnu ulogu u procesu pomoći žrtvama nasilja te smo donacijama željeli podržati njihov rad i pružiti podršku njihovim štićenicama, našim sugrađankama."

Povodom obilježavanja predstojećeg Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama, predstavnici dm drogerie markta ovom prilikom uručili su donacije u vrijednosti od 3.000 KM sigurnim kućama iz Sarajeva, Mostara i Banja Luke. Na ovaj način dm želi pružiti podršku ženama žrtvama nasilja, kao i skrenuti pažnju javnosti na probleme nasilja u porodici. Predstavnici sigurnih kuća zahvalili su se na podršci i doniranim novčanim sredstvima koja će iskoristiti za unapređenje uslova boravka u sigurnim kućama.


Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.

dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za osam godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s 463 zaposlenika i 55 prodavnica u 33 grada te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2013/14. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 104.52 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 11.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde NATURKOSMETIK, DAS gesunde PLUS, s.he stylezone, Denkmit, babylove i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.


 
 
 
 
back to top