IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 18.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

dm na Sajmu za djecu i porodicu

18.05.2015

Kompanija dm učestvovala je 16. i. 17. maja na Sajmu za djecu i porodicu u Banja Luci gdje je svim posjetiocima, a posebno najmlađima ponuđen bogat sadržaj. 

Na Sajmu za djecu i porodicu, 16. i 17. maja dm je svim posjetiocima a posebno najmlađima ponudio bogat program. Tokom dva dana Sajma dm kutak posjetilo je preko hiljadu posjetilaca a sve mališane su, uz brojne aktivnosti, obradovali i dm baloni.

Naime, dm kroz svoje poslovanje veliku pažnju posvećuje porodici i djeci. Mnoge društveno odgovorne kampanje koje dm provodi posvećene su upravo djeci a u babybonus programu lojalnosti trenutno oko 10 000 roditelja i staratelja ima podršku dm-a kroz različite pogodnosti i poklone.

Edukacija je, uz donacije, važan aspekt dm društveno odgovornih kampanja što je potvrđeno i učešćem na Sajmu za djecu i porodicu. Uz zabavne sadržaje poput oslikavanja lica i crtanja pijeskom, zaštitna lica dm kampanje Veseli zubići, dr. Klimozubić i vila Feli, djeci su pokazivali kako pravilno prati zube, a djeca su za svoje znanje o dentalnoj higijeni nagrađena simpatičnim poklonima. Drugog dana Sajma, na centralnoj pozornici, odigran je dio predstave na temu dentalne higijene koja je osmišljena za potrebe kampanje Veseli zubići.

Tematika s kojom se dm predstavio na Sajmu povezana je s kampanjom Veseli zubići koja ima za cilj ukazati na važnost dentalne higijene, a koja će kulminirati donacijom pasti i četkica za zube mališanima u odgojno-obrazovanim ustanovama. Ovu donaciju mogu podržati svi građani u BiH kupovinom proizvoda dentalne higijene u dm prodavnicama u vrijednosti od 10 KM ili više, za što će dobiti dječijim crtežima uljepšan ceker.



 
 
 
 
back to top