IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

dm na Sajmu za djecu i porodicu

18.05.2015

Kompanija dm učestvovala je 16. i. 17. maja na Sajmu za djecu i porodicu u Banja Luci gdje je svim posjetiocima, a posebno najmlađima ponuđen bogat sadržaj. 

Na Sajmu za djecu i porodicu, 16. i 17. maja dm je svim posjetiocima a posebno najmlađima ponudio bogat program. Tokom dva dana Sajma dm kutak posjetilo je preko hiljadu posjetilaca a sve mališane su, uz brojne aktivnosti, obradovali i dm baloni.

Naime, dm kroz svoje poslovanje veliku pažnju posvećuje porodici i djeci. Mnoge društveno odgovorne kampanje koje dm provodi posvećene su upravo djeci a u babybonus programu lojalnosti trenutno oko 10 000 roditelja i staratelja ima podršku dm-a kroz različite pogodnosti i poklone.

Edukacija je, uz donacije, važan aspekt dm društveno odgovornih kampanja što je potvrđeno i učešćem na Sajmu za djecu i porodicu. Uz zabavne sadržaje poput oslikavanja lica i crtanja pijeskom, zaštitna lica dm kampanje Veseli zubići, dr. Klimozubić i vila Feli, djeci su pokazivali kako pravilno prati zube, a djeca su za svoje znanje o dentalnoj higijeni nagrađena simpatičnim poklonima. Drugog dana Sajma, na centralnoj pozornici, odigran je dio predstave na temu dentalne higijene koja je osmišljena za potrebe kampanje Veseli zubići.

Tematika s kojom se dm predstavio na Sajmu povezana je s kampanjom Veseli zubići koja ima za cilj ukazati na važnost dentalne higijene, a koja će kulminirati donacijom pasti i četkica za zube mališanima u odgojno-obrazovanim ustanovama. Ovu donaciju mogu podržati svi građani u BiH kupovinom proizvoda dentalne higijene u dm prodavnicama u vrijednosti od 10 KM ili više, za što će dobiti dječijim crtežima uljepšan ceker.



 
 
 
 
back to top