IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 23.02.2018 || Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!  |  Ledo inovativniji nego ikada  |   Afrodita, Amor i Grčki jogurt MI99  |  Neumorna potraga za nezaboravnim okusima  |  Bosanskohercegovački brend Violeta svojim proizvodima suvereno osvaja tržišta regije  |   Legende naših ulica. Polo City i Golf City   |  „Glade zimska čarolija“ stigla i u SOS porodice  |  BBI banka i BBI VIP Business Club u Sultanatu Oman  |  Sedamdeset godina sportskih automobila Porsche  |  Nagradna igra BBI banke i Mastercarda: Ključevi automobila hyundai i20 uručeni Adisu Mahmutoviću  |  Voda koja osvaja u Avalonu  |  Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |   ||
   

dm na Sajmu za djecu i porodicu

18.05.2015

Kompanija dm učestvovala je 16. i. 17. maja na Sajmu za djecu i porodicu u Banja Luci gdje je svim posjetiocima, a posebno najmlađima ponuđen bogat sadržaj. 

Na Sajmu za djecu i porodicu, 16. i 17. maja dm je svim posjetiocima a posebno najmlađima ponudio bogat program. Tokom dva dana Sajma dm kutak posjetilo je preko hiljadu posjetilaca a sve mališane su, uz brojne aktivnosti, obradovali i dm baloni.

Naime, dm kroz svoje poslovanje veliku pažnju posvećuje porodici i djeci. Mnoge društveno odgovorne kampanje koje dm provodi posvećene su upravo djeci a u babybonus programu lojalnosti trenutno oko 10 000 roditelja i staratelja ima podršku dm-a kroz različite pogodnosti i poklone.

Edukacija je, uz donacije, važan aspekt dm društveno odgovornih kampanja što je potvrđeno i učešćem na Sajmu za djecu i porodicu. Uz zabavne sadržaje poput oslikavanja lica i crtanja pijeskom, zaštitna lica dm kampanje Veseli zubići, dr. Klimozubić i vila Feli, djeci su pokazivali kako pravilno prati zube, a djeca su za svoje znanje o dentalnoj higijeni nagrađena simpatičnim poklonima. Drugog dana Sajma, na centralnoj pozornici, odigran je dio predstave na temu dentalne higijene koja je osmišljena za potrebe kampanje Veseli zubići.

Tematika s kojom se dm predstavio na Sajmu povezana je s kampanjom Veseli zubići koja ima za cilj ukazati na važnost dentalne higijene, a koja će kulminirati donacijom pasti i četkica za zube mališanima u odgojno-obrazovanim ustanovama. Ovu donaciju mogu podržati svi građani u BiH kupovinom proizvoda dentalne higijene u dm prodavnicama u vrijednosti od 10 KM ili više, za što će dobiti dječijim crtežima uljepšan ceker.



 
 
 
 
back to top