IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

dm kampanjom Djeca sunca educira najmlađe

19.06.2013
U ljetnim danima izuzetno je važna pravilna zaštita kože od sunca jer je upravo ona preduslov za zdravu kožu.

Prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO), 2 do 3 miliona ljudi godišnje oboli od neke vrste zloćudnog tumora kože, a od toga čak 132.000 ljudi oboli od najzloćudnijeg oblika-malignog melanoma. Zabrinjavajuća činjenica je da sve više obolijevaju mladi ljudi i djeca, a povećan rizik imaju osobe koje su u djetinjstvu imale opekotine od sunca i osobe koje se s vremena na vrijeme intenzivno izlažu suncu ili umjetnim UV zračenjima. Stoga je važno još od najranijeg djetinjstva voditi brigu o adekvatnoj zaštiti kože najmlađih te ih educirati na koji način mogu zaštititi svoju kožu i bezbrižno uživati u igri na suncu. 
Tim povodom, kompanija dm pokrenula je kampanju

 
 
 
 
back to top