IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

dm doprinosi pozitivnim navikama u oralnoj higijeni djece

06.05.2015

Veseli zubići

Kompanija dm sprovodi društveno odgovornu kampanju pod nazivom „Veseli zubići” s ciljem ukazivanja na važnost dentalne higijene i zdravih zuba od malih nogu.

Sarajevo, 6.5.2015. – Briga o oralnom zdravlju u Bosni i Hercegovini daleko je ispod one na svjetskoj razini, dok smo u Evropi jedna od zemalja sa najnižim stepenom brige o oralnoj higijeni. Tome svjedoče podaci da 95% stanovništva BiH do 35. godine života ima problema sa zubnim karijesom, za koji stručnjaci kažu da je najčešće oboljenje zuba. Zbog toga je potrebno poslati poruku o važnosti adekvatne dentalne njege i zdravlja usne šupljine.

S tim u vezi, dm od 6.5. do 6.6.2015. godine sprovodi društveno odgovornu kampanju „Veseli zubići” koju svi zainteresovani mogu podržati kupovinom proizvoda dentalne higijene u vrijednosti od 10 KM ili više. Na ovaj način dm kupci daju svoj doprinos donaciji pasti i četkica za zube mališanima u školama, brojnim udruženjima i ustanovama za djecu bez roditeljskog staranja širom BiH. dm nije zaboravio ni svoje kupce: tokom kampanje proizvodi dentalne higijene najprodavanijih robnih marki sniženi su i do 20%. U znak zahvalnosti za doprinos kampanji kupci će na poklon dobiti dječijom maštom uljepšan dm ceker.

Crteži na cekerima su djelo spretnih ruku mališana osnovnih škola u BiH. Tako dm kupci imaju priliku birati između deset jedinstvenih likovnih radova pristiglih iz pobjedničkih škola u nagradnom konkursu koji je dm organizovao putem svoje facebook stranice tokom mjeseca februara.

„Zabrinjavajući statistički podaci o zdravlju zuba stanovništva Bosne i Hercegovine pokazuju, da je tema zdravlja usne šupljine izuzetno aktuelna za roditelje i djecu. dm nastoji kroz kampanju staviti naglasak na važnost preventivne njege zuba i djecu uz podršku roditelja poticati da brinu o svojim zubima već od malih nogu." – izjavila je povodom početka kampanje Admira Isaković, članica Uprave dm-a, te dodala: „Kao i 2010. godine, kada smo realizirali kampanju „Za zdrav i lijep osmjeh", i ovaj put smo za najmlađe pripremili predstavu kojom ćemo im, na jednostavan i razumljiv način, ukazati na važnost njege usne šupljine. Raduje me činjenica da smo od nadležnih ministarstava dobili zeleno svjetlo za održavanje predstava u odgojno obrazovnim ustanovama." – zaključila je gđa. Isaković.      

Za zdrav i blistav osmijeh potrebna je kontinuirana i kvalitetna njega, redovni stomatološki pregledi i pravilna ishrana. Stoga dm poziva sve sugrađane da se uključe u kampanju Veseli zubići jer „Od malih nogu treba znati kako zube sačuvati". 


 
 
 
 
back to top